מדדים ומחקרים

הסיפורים של השבוע | נתניהו שבר את הרשת: "יודעים איזו גלידה לא לקנות"

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
אביחי דלאל |  1
נתניהו (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
שבוע מרתק עבר על ישראל: ההודעה של בן אנד ג'ריס על ההחרמה של חברת הגלידות על שטחי יהודה ושומרון, התפרצות הקורונה, כניסתו של התו השמח, המהומות בכנסת ישראל, פרשיות האונס שנחשפו ועוד. אתר ice מגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. 
הנושא המדובר ביותר של השבוע הוא סערת בן אנד ג'ריס עם ההודעה מבן אנד ג'ריס העולמית על החרמת שטחי יהודה ושומרון. הנושא השני הוא חיסונים עם כתבות ושיח אודות החיסון השלישי שיגיע לארץ, קריאות מפי יו"ר האופוזיציה נתניהו להאיץ את החיסונים. בחירות וממשלת השינוי עם ציוצים ופוסטים מטעם חברי האופוזיציה נגד ממשלת השינוי, ומנגד פוסטים ציוצים וכתבות העוסקים בפועלה של הממשלה.


נושאים נוספים הם מעשי אונס לאחר פרשיות אונס נוספות נחשפות וגוררות שיח רב ברשת של עמירם אדרי, אלמוג ברנד וכן שיח נוסף על ביטול חוק שמירת ערכות אונס של נפגעות תקיפה מינית. בהמשך לחיסונים, נושא תו ירוק/ שמח והצעתו של רה"מ ליצירת 'תו שמח' שיחליף את התו הירוק עבור אירועים בחללים סגורים, קריאות להחזרת התו הירוק עקב עליה בתחלואה.
הפוסט הויראלי של השבוע: נתניהו לא ממליץ
ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שוב שבר את הרשת. בפוסט שעלה ביום שני בערב, כשעה לאחר שיצאה הודעת בן אנד ג'ריס העולמית על חרם על יהודה ושומרון. נתניהו העלה צילום מסך מכתבה על כך לדף הפייסבוק שלו וכתב: "עכשיו אנחנו יודעים איזו גלידה *לא* לקנות".
הפוסט של נתניהו גרף כ-55 אלף לייקים, כ-13 תגובות וכ-6,700 שיתופים. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    והוא ורעייתו
    הרצל 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי מומחים לגלישה, במיוחד כזו בטעם פיסטוק.
    סגור