מדדים ומחקרים

חוגג מסתבך, בזוס מאבד את הכתר ומה מסתיר מאסק?

השבוע הסתיים וזה הזמן לבחור את 7 הידיעות שעשו לכם את זה בענק - הצעד השנוי במחלוקת של אמזון ומי השיג את פסגת עשירי העולם, ההסתבכות של בעלי בית"ר ירושלים, האם מייסד טסלה מעגל פינות? וגם: סיון רהב מאיר בריאיון בלעדי
מערכת ice | 
אילון מאסק, ג'ף בזוס (צילום ויקיפדיה, freepik, פייסבוק/ג'ף בזוס)

הבנקים חוגגים: הרוויחו מתחילת השנה 4.32 מיליארד שקל ברבעון הראשון של 2021 הבנקים רשמו זינוק של כ-460%  והרוויחו מעל 4 מיליארד שקל. עיקר הזינוק ברווח בעקבות הפרשות להפסיד אשרי שקטנו בכ-2 מליארד שקל מהרבעון הקודם. לידיעה המלאה לחצו כאן.

זה האיש שעקף את ג'ף בזוס והפך לעשיר ביותר בעולם: במשך שנה הוא נשף בעורפם של מייסד אמזון ג'ף בזוס ומייסד טסלה אילון מאסק, אבל איל האופנה הצרפתי ברנאר ארנו ניצל את זינוק המניה של תאגיד מוצרי היוקרה שברשותו ועלה למקום הראשון עם הון בשווי 186.3 מיליארד דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
חיים אביטן בריאיון ל-ice: "הצלחנו להקים אימפריה בתקציבים מינימליים": לאחר קדנציה של 4 שנים בראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מתפנה חיים אביטן לסיכומים: החשדנות בה נתקל בתחילת הדרך, ההתנגדות לביטולה של תמ"א 38 והצורך במינוי שר ייעודי לתחום: "התחדשות עירונית חייבת להיות פרויקט לאומי ואחד ממחוללי הצמיחה בישראל". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מייסד טסלה הפך לצייצן המשפיע ביותר על הביטקוין: מייסד טסלה קובע את גורלו של הביטקוין: בהתחלה הוא הביא את המטבע לזינוק משמעותי, אבל הוא גם הגורם הישיר להתרסקות שהורידה למטה את כל שוק מטבעות הקריפטו. המשקיעים שבתחילה חגגו מכל ציוץ, כבר לא משועשעים יותר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל סידר למוסדיים רווח של 10% ב-3 ימים: ההתנפלות של המוסדיים על הסחורה של הראל ויזל שווה להם לא מעט כסף; הביצועים של המניות שלו הופכים אותו לאחד מאנשי העסקים החשובים בבורסה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
משה חוגג מסתבך בתביעת ענק של 18 מיליון שקל "הוא ילך לכלא": תביעת ענק נגד הבעלים של בית"ר ירושלים וחברת סינגולרטים. את התביעה הגישו רואה החשבון של חוגג לשעבר ואחד ממקורביו לאחר שהשקעתם בקרן הון סיכון ירדו לטמיון. בשלישי פורסמו הקלטות של היועץ המשפטי של החברה עם התבטאויות קשות נגד חוגג. לידיעה המלאה לחצו כאן
סיון רהב מאיר בריאיון בלעדי: "לא מעלה סטורי של חביתה שרופה" אחרי שפרסמה את נתוני החשיפה הגבוהים בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלה, סיון רהב מאיר מספרת בראיון ל-ice על ההצלחה הגדולה ברשתות החברתיות גם בלי להיות "אינסטגרמית". לידיעה המלאה לחצו כאן

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה