מדדים ומחקרים
בנק לאומי, דיסקונט או הפועלים? זה הבנק שהצליח לאכזב
בנק לאומי מגיע אל המקום הראשון בשביעות הלקוחות משירות אתר האינטרנט עם 95% שביעות רצון, הרבה יותר מהממוצע של 91%. במקום השני בנק מזרחי טפחות. גם מרכנתיל והבנק הבינלאומי שבמקום השלישי והרביעי בהתאמה, מעל הממוצע. ומי איכזב בענק?

צריכים לבצע פעולות באתר האינטרנט של הבנק שלכם? יש כאלו שמצטיינים ויש כאלו שלא ממש מקלים עליכם. לצד הנתונים שפרסם בנק ישראל השבוע במסגרת סקר שביעות הרצון של הלקוחות, משקי הבית, מהבנקים בישראל. מנתוני הסקר עולה שגם הפעם, כמו בארבעת הסקרים הקודמים, נהנה מזרחי טפחות משיעורי ההמלצה הגבוהים ביותר, מתוך חמשת הבנקים הגדולים ובכל הנגוע לשימוש נוח, איזה בנק הצטיין בהנגשת השירות דרך האינטרנט?
בנק לאומי מגיע אל המקום הראשון עם 95% שביעות רצון, הרבה יותר מהממוצע של 91%. במקום השני בנק מזרחי טפחות. גם מרכנתיל והבנק הבינלאומי שבמקום השלישי והרביעי בהתאמה, מעל הממוצע.

הרבו לאכזב בנק הפועלים שהשיג מתחת לממוצע, בנק יהב שהגיע אל המקום הלפני אחרון שמתחתיו רק בנק דיסקונט, מפתיע לאור העובדה שמרכנתיל הגיע כל כך גבוה ברשימה.
עוד ב-
עוד עולה כי חל שיפור בשביעות רצון לקוחות המערכת הבנקאית וחברות כרטיסי האשראי, אך ישנה שונות בין הגופים השונים וערוצי השירות השונים. על פי הממצאים העיקריים שעולים מסקר שביעות רצון של משקי הבית לשנת 2024, בהשוואה לממצאי הסקר שבוצע בשנת 2023, תפיסת הוגנות המערכת הבנקאית עלתה ל61% לעומת 54% בסקר הקודם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה