מדדים ומחקרים
בנק לאומי, מרכנתיל או טפחות? זה המוקד הטוב בישראל
בפרק ההמלצה על הבנק בו השביעות רצון מהמוקד הטלפוני היא הגבוהה ביותר, מרכנתיל במקום הראשון ועוקף שניים מהבנקים הגדולים בישראל - בנק לאומי שבמקום השני ובנק מזרחי טפחות שמיד אחריו. ומי במקום האחרון?

בשנים האחרונות ביצע הפיקוח על הבנקים סקרי שירות, שמטרתם לשקף את תפיסת הלקוחות בנוגע לאיכות השירותים המתקבלים מהבנק בו הם מנהלים את חשבונם, בהשוואה לבנקים אחרים. אבל איפה המוקד הטלפוני הטוב מכולם?
מהסקר לשנת 2024 עולה כי בממוצע חל שיפור בשביעות רצון לקוחות המערכת הבנקאית וחברות כרטיסי האשראי, אך ישנה שונות בין הגופים השונים וערוצי השירות השונים. על פי הממצאים העיקריים שעולים מסקר שביעות רצון של משקי הבית לשנת 2024, בהשוואה לממצאי הסקר שבוצע בשנת 2023, תפיסת הוגנות המערכת הבנקאית עלתה ל61% לעומת 54% בסקר הקודם. נכונות ההמלצה לחבר או לבן משפחה לנהל את החשבון בבנק בו הלקוח מנהל את חשבונות נותרה ללא שינוי משמעותי ועומדת על 57%, שביעות הרצון מהשימוש באפליקציות ובאתרי האינטרנט של הבנקים ממשיכה להיות גבוהה ועומדת על 90% ו-91% בהתאמה.
בפרק ההמלצה על הבנק בו השביעות רצון מהמוקד הטלפוני היא הגבוהה ביותר, מרכנתיל במקום הראשון ועוקף שניים מהבנקים הגדולים בישראל - בנק לאומי שבמקום השני ובנק מזרחי טפחות שמיד אחריו.
גם בנק יהב מעל הממוצע ובמקום הרביעי, עוקף את בנק הבינלאומי, דיסקונט ובנק הפועלים שבקטגוריה נוספת מסיים במקום האחרון. 75% מרוצים מהשירות שניתן להם על ידי המוקד הטלפוני בבנק.

עוד ב-
שביעות הרצון משירות המוקדים הטלפוניים עלתה ל-75% לעומת 72% בסקר קודם. שביעות הרצון מהשירות הניתן בסניף עלתה ל78% לעומת 75% בסקר הקודם. גם בשביעות הרצון מזמן ההמתנה לשירות בסניף חלה עלייה ל-52% מ-46%, אם כי היא עודנה נמוכה. שביעות הרצון מהמכשירים האוטומטיים ירדה מעט מ-84% בסקר הקודם ל-83% בנוכחי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לא נעים לי לספר לכם..בנקאית 02/2025/05הגב לתגובה זו0 0אבל המוקד של דיסקונט ושל מרכנתיל הוא אותו מוקד העיקר לפרסם כתבה מחורטטת…סגור