מדדים ומחקרים

הבנק הטוב בישראל? זה הזוכה בתחרות השירות וחווית הלקוח

בנק מזרחי טפחות הוכרז כזוכה במדליית זהב בשלוש קטגוריות במסגרת התחרות למצוינות בשירות, המתקיימת מידי שנה. זה המהלך שהביא לזכייה
מערכת ice |  7
בנקים-אילוסטרציה (צילום Magma Images, shutterstock)
המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), הכריז היום במסגרת כנס "שירות וחווית לקוח 2024", שנערך במעמד בכירי החברות המובילות במשק, על בנק מזרחי טפחות כזוכה במדליית זהב בשלוש קטגוריות במסגרת התחרות למצוינות בשירות, המתקיימת מידי שנה.
המדליות הוענקו לבנק, על מצוינות בשלוש קטגוריות: קטגוריית "EXTRA שירות בתקופת מלחמה" על מהלך "כתום ישראל", קטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" על מהלך מודדים אנושיות ובקטגוריית "פשטות בשירות" על מהלך כותבים אנושיות.

במהלך מלחמת "חרבות ברזל", הוכיח מזרחי טפחות את מחויבותו ללקוחותיו והשיק את פלטפורמת "כתום.ישראל" לתמיכה בעסקים מהצפון והדרום ובעסקים של משרתי ומשרתות המילואים.  הבנק לקח על עצמו משימה משמעותית – לסייע לעסקים בצפון, בדרום ובמילואים בשעה קשה זו, ולעזור להם "להרים את העסק למעלה". תוך שלושה שבועות מפרוץ המלחמה הושקה באתר הבנק הפלטפורמה דיגיטלית "כתום.ישראל" שאפשרה לעסקים למכור ללקוחות פוטנציאליים ושהייתה פתוחה ללקוחות כל הבנקים.
הבנק רתם את כוח הפרסום והמדיה שלו, כדי להגביר את החשיפה לעסקים כשהם בפרונט, ולא מזרחי-טפחות. במקביל, משאיות "כתום. ישראל" הגיעו ליישובים בכל רחבי הארץ על מנת לאפשר לעסקים למכור את מוצריהם ושירותיהם ישירות ללקוחות חדשים. הביקוש הרב למהלך והחיבוק החם לו זכה, הולידו מהלכי המשך, דוגמת "כתום.מילואים" שהתמקד בעסקים במילואים, "כתום.שווים" שהתמקד בגופים חברתיים המעסיקים אנשים עם מוגבלות או אוכלוסיות מוחלשות, ו"כתום ישראלית" שהתמקד בעסקים בבעלות נשית.
בנוסף מזרחי טפחות הוביל מהלך חדשני בתחום התקשורת הכתובה עם לקוחות, כולל פיתוח "שפת שירות" ייחודית המותאמת לעידן הדיגיטלי מרובה פלטפורמות ההתכתבות. הבנק הפך לראשון בישראל המאפשר קשר ישיר עם בנקאי אישי דרך WhatsApp, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע ופרטיות.
תרי ישכיל, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקים במזרחי טפחות ציינה "אנו גאים להמשיך להוביל את סטנדרט השירות בענף הבנקאות הישראלי, המחויבות שלנו ל'בני אדם לפני הכל' אינה סיסמה, אלא דרך חיים המשתקפת בכל נקודת מגע עם לקוחותינו, במיוחד בזמני משבר. הצורך באנושיות מתחדד וברור למה פתרון של בנקאות אישית ואנושית מעניק ללקוח יתרון מובחן. אנחנו ממשיכים בעשיה הענפה למען לקוחותינו באמצעות  בחינה מתמדת של צרכים פיננסיים ושירותים ודואגים לייצר יוזמות  שמקדמות את  פתרונות עדכניים ומדוייקים לצרכים אלו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בנק העושק
    מירה מלמד 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכוח בידי הבנק,גם אם הוא גוזל,עושק הצדק לא במגרש של העניים.
    סגור
  • 6.
    פאגי של הבינלאומי הכי גרוע
    אני שיודע וחוויתי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנק פאגי הכי גרוע
    סגור
  • 5.
    בשירות בכולם גרוע המדליה של מי שהכי פחות (ל"ת)
    מיש 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עובד מצטיין. ממזרחי. חדרה זייגר ומלכה דינוביץ
    בני בסן 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פקיד מצטיין. זייגר ופקידה. מצטיינת מלכה. דינוביץ
    סגור
  • 3.
    לאומי שמאלן. משת"פ של האוייבים בזמן מלחמה
    גיא לוזון 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראו הוזהרתם!
    סגור
  • 2.
    דווקא קיבלתי שירות זוועתי לפני מספר ימים
    איש 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהבנק הנבחר
    סגור
  • 1.
    לאומי מצויין
    גיא לוי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בנק לאומי מעולה בשירות והייחס חם הצוות מדהים
    סגור