מדדים ומחקרים

סקר חדש חושף: זאת העוגה שהישראלים הכי אוהבים

מאפה נאמן פרסמו את הנתונים בנוגע להרגלי הצריכה בארץ של המאפים המתוקים. למקום השני הגיע טעם הגבינת פירורים. מי ניצחה את כל המתחרות, והאם אתם מעדיפים מאפינס או פררו רושה? כל הפרטים
מערכת ice |  1
עוגות (צילום freepik)
לכבוד יום העוגות הבינלאומי החליטו ברשת מאפה נאמן לבחור אילו עוגות ישראלים מזמינים הכי הרבה. על-פי הסקר שנערך בסניפי הרשת, העוגה האהובה ביותר היא עוגת שוקולד קלאסית, המועדפת על ידי 13% מהלקוחות. במקום השני היא עוגת הגבינה פירורים, ש-11% מהלקוחות בוחרים לקנות. 
גם הטעמים החדשניים יותר מככבים בטבלה. 5.6% מהלקוחות בחרו לרכוש עוגת פררו רושה. עוגת מאפינס זכתה ל-6.8% מהזמנות הלקוחות. על-פי הודעה שפרסמה לעיתונות, הרשת ערכה את הסקר על-פי נתוני הקופות מ-63 סניפים בכל רחבי הארץ במהלך 12 החודשים האחרונים. על-פי הסקר, הלקוח הממוצע צורך בשנה בין 8-10 עוגות שלמות.
מימי נאמן שייך, מרשת מאפי נאמן מסרה: "יום העוגות הבינלאומי הוא הזדמנות מצויינת לראות כמה הישראלים אוהבים עוגות בשלל טעמים, צורות וצבעים. עוגות מלוות אותנו מגיל קטן, בכל רגע ורגע מרגש במהלך חיינו ובעצם בכל יום ויום, גם לצד הקפה. כרשת משפחתית, העוגות מהוות מרכיב חשוב אצלנו במפעל - בתהליכי הייצור והפיתוח, ואנחנו עמלים כל הזמן לחדש ולסקרן את החך הישראלי ולהפתיע בכל פעם מחדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטיות במיץ עגבניות. (ל"ת)
    רוטנר 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור