מדדים ומחקרים

המלון הטוב בעולם נחשף: איפה אתם חייבים להזמין חופשה?

מלון אוברוי רג'וילאס, ג'איפור, הוכתר כמלון הטוב בעולם על ידי Travel & Leisure, USA בפרסי World's Best Awards 2024, כשהמבקרים מציינים: "חגיגה של יוקרה ומצוינות חסרת תקדים בתעשיית האירוח העולמית"
מערכת ice | 
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מלון אוברוי רג'וילאס, ג'איפור, זכה בתואר המלון הטוב בעולם על ידי Travel + Leisure, USA בפרסי World's Best Awards 2024. פרס יוקרתי זה מעיד על המחויבות חסרת התקדים של המלון למצוינות ועל המורשת המתמשכת שלו של יוקרה ושירות.
מאז פתיחתו המפוארת ב-1997, אוברוי רג'וילאס, ג'איפור קבע סטנדרטים חדשים באירוח יוקרתי, ושם את הודו על המפה עבור מטיילים מבינים. המלון מציע לאורחים שילוב ייחודי של ההיסטוריה והתרבות העשירה של רג'סטאן עם רמות נוחות ושירות אישי חסרות תקדים. המלון שוכן בתוך 32 דונם של גנים מטופחים בסביבה המדמה מבצר רג'סטאני, עם חדרים מאובזרים בפאר, חוויות אוכל מותאמות אישית וספא. במהלך השנים, אוברוי רג'וילאס הפך לשם נרדף ליוקרה ושלווה, ומושך מטיילים מרחבי העולם המחפשים את הטוב ביותר.

המלון מציע חדרים בעיצוב מעודן, אוהלי יוקרה ווילות עם בריכות פרטיות, כל אחד עם אסתטיקה רג'סטאנית ייחודית. החדרים החדשים מסוג Premier Rooms with Gardens ו-Premier Rooms with Private Pools מספקים אפשרויות נוספות לאורחים המחפשים נוחות בלעדית. האוכל באוברוי רג'וילאס, ג'איפור הוא מסע גסטרונומי, עם אפשרויות ליהנות מהמטבחים המשובחים ביותר מהודו ומעבר לה.
הספא של אוברוי, השוכן בהאבלי (בית מסורתי) מהמאה ה-18, מציע מגוון טיפולים הוליסטיים ותרפיות, המאפשרים לאורחים להתחדש עם עיסויים ושיעורי יוגה ייחודיים של אוברוי. המלון מציע גם חוויות תרבותיות מיוחדות, כולל מופעי מוזיקה וריקודים מסורתיים של רג'סטאן, שיעורי בישול וסיורים מודרכים באתרים ההיסטוריים של ג'איפור כמו מבצר אמבר, ארמון העיר והווה מאהל. פעילויות ייחודיות כמו סדנאות קדרות, יצירת צמידים, מופעי בובות וסדנאות הדפסי בלוק חוגגות את המורשת התרבותית העשירה של רג'סטאן. במרכז קסמו של המלון עומד השירות הלבבי של אוברוי, המבטיח שכל שהייה של אורח תהיה יוצאת דופן.
ויקרם אוברוי, מנכ"ל קבוצת אוברוי, שיתף את שמחתו על קבלת הכבוד הזה: "אנו גאים מאוד שאוברוי רג'וילאס, ג'איפור הוכתר כמלון הטוב בעולם על ידי Travel + Leisure, USA. הכרה זו היא מחווה לחזונו של יו"ר הכבוד שלנו, מר P.R.S אוברוי, שהקים את המלון ב-1997 ושם את הודו על מפת התיירות היוקרתית העולמית. פרס יוקרתי זה מדגיש את מחויבותנו הבלתי מתפשרת לספק חוויות יוצאות דופן ולשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אירוח. אני מודה מקרב לב לאורחינו על תמיכתם המתמשכת ולצוות שלנו על המסירות בה הם משרתים את אורחינו".
וישאל וירמאני, מנהל כללי של אוברוי רג'וילאס, ג'איפו, שיתף גם את מחשבותיו: "זהו כבוד עצום להוביל ולהיות חלק ממלון כה מכובד. ההכרה מטעם Travel + Leisure, USA היא מחווה לחתירה הבלתי פוסקת של הצוות שלנו למצוינות ולתשוקה שלנו ליצירת זיכרונות בלתי נשכחים עבור אורחינו. אנו מצפים לקבל עוד מטיילים שיחוו את היוקרה והחום חסרי התחרות של אוברוי רג'וילאס, ג'איפור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה