מדדים ומחקרים

סקר בחירות משוגע: האיחוד הזה יכול לרסק את נתניהו, גנץ ולפיד

ערוץ הטלוויזיה החדש לא מבזבז זמן וכבר דורך בביצה הכי פוליטית שיש. סקר חדש שפרסם הערוץ ובדק כמה מנדטים היו מקבלים המתמודדים אם הבחירות היו מתקיימות היום. התוצאות מפתיעות
מערכת ice |  3
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
ערוץ i24 NEWS החל בימים האחרונים את שידוריו בקול תרועה רמה, לאחר תקופה ארוכה של גיוס טאלנטים ואנשי תקשורת מובילים לשורותיו, במטרה להוות תחרות רצינית לערוצים הגדולים.
הערוץ לא מבזבז זמן וכבר נכנס לקלחת הסקרים, על אף שבחירות לא נראות בעתיד הקרוב. על פי סקר בחירות  שנערך על ידי "טימור גרופ", בשיתוף iPanel וכלל 500 נדגמים בעלי זכות בחירה, ופורסם בערוץ החדש הערב (שלישי), מפת המנדטים בישראל צפויה להשתנות דרמטית מהבחירות האחרונות.
על פי הסקר מפלגת המחנה הממלכתי מקבלת 22 מנדטים, כאשר הליכוד בראשותו של נתניהו כמעט וצמצם את כל הפער שפתח גנץ במלחמה, להפרש של מנדט אחד בלבד. מפלגת יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד מתקשה להתרומם מהמפלה שחטפה מאז הבחירות האחרונות ומי שנשאר בחוץ על פי הסקר הם הציונות הדתית, תקווה חדש הימין הממלכתי ומפלגת בל"ד.

באדיבות ערוץ i24 NEWS

רשימת המנדטים המלאה על פי הסקר:
המחנה הממלכתי – 22, הליכוד – 21, יש עתיד – 15, ישראל ביתנו – 14, ש"ס – 11, עוצמה יהודית – 10, יהדות התורה – 8, הדמוקרטים – 8, רע"מ – 6, חד"ש תע"ל – 5 וכאמור, הציונות הדתית, תקווה חדשה הימין הממלכתי ובל"ד לא עוברות את לאחוז החסימה. במצב הנתון מפת הגושים היא שלקואליציה יש 50 מנדטים, לאופוזיציה יש 65 מנדטים. וזאת כאשר מפלגת חד"ש תע"ל עם 5 מנדטים.
הסקר גם בדק ריצה משותפת של אביגדור ליברמן, גדעון סער, נפתלי בנט וראש המוסד לשעבר יוסי כהן. על פי הנתונים, איחוד מפלגות ליברמן-סער-בנט-כהן יכול להביא כ-33 מנדטים ובמקרה כזה הליכוד מקבל 17 מנדטים בלבד, המחנה הממלכתי של גנץ עם 14 מנדטים ויש עתיד בראשותו של לפיד עם 11 מנדטים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סמוטריץ לא עובר והליכוד21 חחח איזה שטויות,טימור גרופ חח (ל"ת)
    שמעון 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל מי שיחסל את השחיתות של נתניהו יזכה בבחירות (ל"ת)
    הרס את המדינה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • ליברמן טהור.... (ל"ת)
    דוד 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור