מדדים ומחקרים

סקר מנדטים מפתיע: נתניהו מצמצם את הפער מגנץ, בן גביר מתחזק

על רקע הסערות הפוליטיות בשבוע האחרון, בני גנץ נחלש ויורד ל-29 מנדטים, לעומת נתניהו שמתחזק ועולה ל-20 מנדטים. ליברמן נותר חזק למרות ירידה קלה, בן גביר עולה ל-10 מנדטים, מפלגת העבודה עוברת את אחוז החסימה. וגם: מה קורה עם הציונות הדתית ובצלאל סמוטריץ'?
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
כמדי שבוע, ב"מעריב" ערכו הבוקר (שישי) את סקר המנדטים שלהם, ממנו עולה תמונה מפתיע מאוד, ונראה שהנאום של בני גנץ השבוע לא היה לטובתו, כשהוא ומפלגתו המחנה הממלכתי נחלשו במנדט אחד ויורדים ל-29 מנדטים.
בנימין נתניהו, עבורו היה זה שבוע סוער במיוחד, זאת על רקע ההחלטה שעשויה להתקבל בבית הדין בהאג להוציא לו צו מעצר בינלאומי, התחזק במנדט אחד ועלה יחד עם הליכוד ל-20 מנדטים. יאיר לפיד ויש עתיד נותרים עם 14 מנדטים, ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן יורדים במנדט אחד ל-11 כאלה, כאשר מי שרושם התחזקות מפתיע הוא איתמר בן גביר, כשמפלגתו עוצמה יהודית זוכה ל-10 מנדטים, עלייה של מנדט אחד.
ש"ס נותרת עם 10 מנדטים כמו בסקר הקודם, יהדות התורה גם היא נשארת באותו מקום עם 7 מנדטים, חד"ש תע"ל מתחזקים במנדט אחד ועולים ל-6 מנדטים, רע"מ עם 5 מנדטים, מרצ גם היא עם 5 מנדטים ומפלגת העבודה עוברת את אחוז החסימה ומשיגה 4 מנדטים. הימין הממלכתי של גדעון סער, הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה יופי
    מצוין 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק נתניהו!!!!
    סגור
  • 1.
    חיים בסרט
    אנשים לא משתנים 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הקואליציה הנוכחית מביאה בקלפי מינימום 64 מנדטים. חבל על הזמן של ה"מורדים". הדמוגרפיה מנצחת. קנו כרטיסי טיסה לכל מקום שתבחרו ועזבו אותנו בשקט.
    סגור