מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: גנץ נחלש, נתניהו והליכוד מצמצמים את הפער

סקר מנדטים דרמטי של כאן רשת ב' בשיתוף מכון המחקר קנטאר: נתניהו והליכוד מצמצמים פערים ומשיגים 22 מנדטים, לעומת 28 מנדטים של גנץ והחנה הממלכתי. יאיר לפיד מתחזק, סמוטריץ' נחלש ומפלגת העבודה מתרסקת
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
סקר מנדטים דרמטי של כאן רשת ב' בשיתוף מכון המחקר קנטאר בראשות דודי חסיד פורסם הבוקר (חמישי), וממנו עולה תמונת מנדטים דרמטית במיוחד, לפיה בנימין נתניהו והליכוד מצמצמים בענק את הפער מהמחנה הממלכתי בראשותו של בני גנץ, אחרי שהשיגו 22 מנדטים, לעומת 28 מנדטים למחנה הממלכתי. 
יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד מתחזקת במנדט אחד ומשיגה בסקר הנוכחי 16 מנדטים. לעומת זאת, אביגדור ליברמן וישראל ביתנו נחלשו במנדט אחד וכעת הם מחזיקים ב-10 כאלה, בדיוק כמו מפלגת ש"ס. עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר שומרים על יציבות עם 9 מנדטים, כמו יהדות התורה, לה יש 7 מנדטים.
חד"ש תע"ל גם היא נשארת ללא שינוי עם 6 מנדטים על פי הסקר הנוכחי, לעומת זאת הציונות הדתית בראשותו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יורדת במנדט אחד וכעת יש לה 4 מנדטים, כשהיא במרחק קטן מאוד מאחוז החסימה.
מפלגת מרץ נותרת עם 4 מנדטים, בדיוק כמו רע"ם. מי שלא עוברים את אחוז החסימה על פי הסקר החדש של כאן רשת ב' הם מפלגת בל"ד (2.9%), תקווה חדשה בראשותו של גדעון סער (2.5%) ומפלגת העבודה, לה עדיין לא היה פריימריז, עם 1.5% בלבד. בסקר השתתפו 600 גברים ונשים מעל גיל 18 בדגימה אינטרנטית הכוללת את המגזר הערבי. טעות הדגימה: 4%+-.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביביבוגד ובניו עסק למטרת חורבן הבית
    נביא זעם 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 7
    ביביבוגד ואשת השטן עןבדים אצל הקטרים...בחירות עכשיו
    סגור
  • 2.
    הדרמה האמיתית היא שהסקר שלכם לא אמין
    שקול 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסקרים אמינים הליכוד כבר עם 25 מנדטים וגנץ צולל ל22 בסקרים רציניים וחסרי פניות גנץ לא עולה על 20 מנדטים. הליכוד מעל 24.
    סגור
  • 1.
    תם עידן בביביסטן (ל"ת)
    פלוני 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור