מדדים ומחקרים

חגיגת חג הפסח בצל המלחמה: זה הנושא החם של השבוע

חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מציינת כי הנושא הכי מדובר במהלך השבוע האחרון הינו חגיגת חג הפסח בצל המלחמה. ציון חג הפסח בצל המלחמה זכה ל-1,073,355 אזכורים ברשתות החברתיות

מערכת ice | 
פסח 2024 (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, חושפת כי הנושא הכי מדובר הן ברשתות החברתיות והן בתקשורת המסורתית סבב סביב חג פסח אשר נחגג בצל מלחמת "חרבות ברזל"
על פי הנתונים שהציגה חברת הניטור וניתוח המידע התקשורתי, עולה כי הנושא זכה    ל-16,576 ברדיו ובטלוויזיה ואילו בעיתונות הכתובה הנושא זכה ל-1,012 אזכורים. באתרי החדשות, חגיגת חג הפסח בצל המלחמה אוזכר 3,482 פעמים וברשתות החברתיות הנושא זכה ל-1,073,355 אזכורים עם 82,542 תגובות ו-750,215 לייקים.
ברשת החברתית "פייסבוק", הפוסט שזכה ללא מעט תגובות ולייקים הוא הפוסט של האגודה למען הלהט"ב בישראל. בפוסט שפורסם נכתב: "זו השנה ה29 שערכנו המרכז הגאה - TLV LGBTQ Center והאגודה את ארוחת את ליל הסדר המסורתית של הקהילה הגאה ובתקופה הזאת היה לנו חשוב יותר מתמיד לא להשאיר אף חבר וחברת קהילה לבד. תודה לכל חברי וחברות הקהילה שהגיעו, תודה מיוחדות למתנדבות ולמתנדבים שנתרמו לסייע בהכנות, ריגשתם.ן אותנו.  שיהיה חג של חירות בתפילה להשבת כל החטופים והחטופות".
ברשת החברתית "אינסטגרם", הפוסט של מנחה הטלוויזיה אסי עזר זכה ללא מעט תגובות ושיתופים. בפוסט כתב עזר על האבסורד שבחג החירות עדיין מוחזקים בשבי חטופים מה-7 באוקטובר: "הלוואי וזה יהיה החג האחרון שנחגוג בלעדיהם. בחצי שנה הזאת הושרש פה המשפט 'להחזיר אותם הביתה, עכשיו'. אני חושב שהגיע הזמן להוסיף לו פניה ישירה ולהגיד: ביבי, תחזיר אותם כבר הביתה, עכשיו! דיי. חג שמח, כמה שאפשר, לכל בית ישראל".
 
חוסרם של החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס הובלט גם ברשת החברתית X בציוץ קורע לב, בו סיפר משתמש הפלטפורמה המכונה shimrizzz,  כי בחג הפסח הוא הלך לבית הקברות בכדי לבקר את אחיו הקטן שנרצח במהלך המלחמה הנוכחית. בציוץ נכתב: "קיבוץ ארגן סדר פסח בחד״א של המלון. הגעתי עם המשפחה ואחרי דקה קמתי בדמעות, לקחתי בקבוק יין ועשיתי ראש בראש עם האח הקטן וחסר הגבולות… חג".
 
ציוץ נוסף שזכה ללא מעט לייקים ותגובות הינו הציוץ של איש התקשורת ינון מגל. בציוץ, פרסם מגל סרטון של לוחמי חטיבת הנח"ל במסדרון נצרים אשר חוגגים את חג הפסח. לצד הסרטון כתב: "וְכָכָה תֹּאכְלוּ אֹתוֹ מָתְנֵיכֶם חֲגֻרִים נַעֲלֵיכֶם בְּרַגְלֵיכֶם וּמַקֶּלְכֶם בְּיֶדְכֶם וַאֲכַלְתֶּם אֹתוֹ בְּחִפָּזוֹן פֶּסַח הוּא לַיהוָה. ליל הסדר של חטיבת הנח"ל במסדרון נצרים".
 
ברשת החברתית "טיקטוק", הסרטון שזכה להכי הרבה לייקים ותגובות שייך למשתמשת הפלטפורמה רעות שאלתיאל. בסרטון ניתן להבחין בשולחן ערוך לליל הסדר ובו מוצגת תמונתו של אחד החטופים המוחזקים בימים אלו בשבי חמאס. לצד הסרטון כתבה שאלתיאל: "השנה ככה נראה שולחן ליל הסדר. לא שוכחים אתכם".
 
@reutshaltiel403 השנה ככה נראה שולחן ליל הסדר 🍷 . לא שוכחים אתכם 🎗️#bringthemhome #חטופים #עזה #תחזרו #מלחמתחרבותברזל ♬ תחזור - Tachzor - עידן רייכל & Roni Dalumi
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה