מדדים ומחקרים

שיא של 85 שנה נשבר: כמה מעלות נמדדו בתל אביב?

שיא מעלות לחודש אפריל בתל אביב. הטמפרטורה עמדה על 40.7 מעלות צלזיוס, כאשר השיא הקודם שנרשם היה 40.4 מעלות, שנמדדו ב-1939
מערכת ice | 
חוף ים בתל אביב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

היסטוריה בתל אביב. בשירות המטאורולוגי הודיעו כי בין 12:00 ל-13:00 היום (חמישי) נשבר אחרי 85 שנים שיא מעלות לחודש אפריל בתל אביב. הטמפרטורה עמדה על 40.7 מעלות צלזיוס, כאשר השיא הקודם שנרשם היה 40.4 מעלות, שנמדדו ב-1939.

יש גם לציין כי בשירות מעדכנים כי משעות אחר הצהריים השרב יישבר והמעלות אמורות לרדת. "אוויר קריר יותר ולח יחדור לארץ בהדרגה וייעשה אביך, בעיקר בדרום. מחר הטמפרטורות יירדו באופן ניכר, אך עדיין יהיה חם מהרגיל לעונה ועדיין יתכן אובך. בשבת צפויה ירידה נוספת בטמפרטורות ואף ייתכן גשם מקומי בדרום ובמזרח".



אגב,  בשעה 12:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנמצא מעורפל הכרה ביער סמוך לבית לחם הגלילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם גבר כבן 50 במצב קשה, עם סימני מכת חום. טימור

פראמדיק מד"א מוחמד אלגדיר סיפר: "כשהגענו ליער, אזרחים הובילו אותנו אל הגבר ששכב על האדמה כשהוא מעורפל הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה חם מאוד למגע ומיד פעלנו לקירור הגוף ולייצב את מצבו, העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה".
אגב, השרב לא עוצר את עם ישראל מלצאת ולטייל - כ-55 אלף מטיילים ומטיילות הגיעו לשמורות הטבע והגנים הלאומיים עד השעה 12:30 ביומו השני של חול המועד. בין הגנים הבולטים: גן לאומי גן השלושה, גן לאומי תל אפק, שמורת הטבע עינות צוקים ושמורת טבע מג'רסה - שפך נחל דליות. מספר מסלולים ונקודות טיול בשטחים הפתוחים נסגרו עקב עומס מבקרים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה