מדדים ומחקרים

קניתם את המוצר הזה? אולי שילמתם 204% לעומת רשת אחרת

ספוגיות לניקוי חללי סנו סושי 6 יחידות נמכר ב-4.9 המחיר הזול ביותר לעומת 14.9 שקל, פער של 204%. ספריי לניקוי כללי אנטי קאלק 4 ב-1 של סנו 700 מ"ל נמכר ב-6.9 שקל ברשת אחת ונמכר ב-19.9 שקל ברשת מתחרה, פער של 188%
מערכת ice | 
סל קניות (צילום shutterstock)
משרד הכלכלה והתעשייה והמועצה הישראלית לצרכנות יצאו במבצע לבדיקה ולהשוואת מחירי 'סל הפסח'. הבדיקה הנוכחית, השנייה במספר, בוצעה ב-8.4 על נתוני המחירים בימים 7-8.4 (הבדיקה הראשונה בוצעה ב-2.4). אבל מעבר למחיר הסל, באיזה מוצר הפערים הכי גדולים בישראל?
נמצא פער של כ-34% בין הרשת היקרה לרשת הזולה שהם כ-971 שקל. בחלק מהמוצרים נמצאו פערי מחירים של למעלה מפי 2! בין הרשת הזולה ביותר ליקרה ביותר. בין הממצאים: שמן קנולה מזוכך 173%, אפונה עדינה סנפרוסט 160%, ספוגיות לניקוי כללי 204%

ספוגיות לניקוי חללי סנו סושי 6 יחידות נמכר ב-4.9 המחיר הזול ביותר לעומת 14.9 שקל, פער של 204%. ספריי לניקוי כללי אנטי קאלק 4 ב-1 של סנו 700 מ"ל נמכר ב-6.9 שקל ברשת אחת ונמכר ב-19.9 שקל ברשת מתחרה, פער של 188%. 
במקביל, מטליות לחות לניקוי רצפה בניחוח מרכך כביסה ניקול 10 יחידות נמכר במקום אחד ב-5.9 שקל ואצל המתחרה ב-16.9 שקל, פער של 186%. שמן קנולה מזוכך מועשר בנוגדי חמצון עץ הזית 1 ליטר, נמכר ב-6.9 שקל לעומת 18.9 שקל במקום אחר. אפונה עדינה סנפרוסט עם פער של 8.8 שקל ברשת אחת לעומת 22.9 שקל אצל המתחרה, הבדל של 160%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה