נדל"ן ותשתיות

"איציק תשובה" חוגגת: זו העיר בה מרחיבים את הבנייה

הוועדה המקומית נתניה אישרה את תוספת הבנייה לפרויקט של קבוצת איציק תשובה, שישלב מרכז עסקים חדשני מהגדולים שהיו בעיר, בהיקף כולל של כ-100,000 מ"ר במגדל בן 40 קומות ובניין בן 8 קומות הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים
מערכת ice |  1
נתניה (צילום shutterstock)
קבוצת איציק תשובה, הבונה את מתחם העסקים "מטרופולין" בנתניה, מדווחת כי קיבלה את אישור הוועדה המקומית נתניה להגדלה משמעותית של זכויות הבנייה בפרויקט: אושר לחברה להוסיף מגדל משרדים בן 40 קומות עם שימושי מסחר ושטחי ציבור, ו-3 קומות למבנה המשרדים הקיים שכבר נמצא בבנייה.
מתחם העסקים מטרופולין "Tshuva Business Center" (TBC) הוא אחד מפרויקטי הדגל של קבוצת איציק תשובה בנתניה הנבנה ברחוב גיבורי ישראל, העורק הראשי של אזה"ת החדש פולג. מיקום זה הוא הבולט ביותר באזה"ת ונמצא בסמיכות להצטלבות גשר הארי טרומן וכביש 2, עובדה ההופכת את המתחם לנגיש ביותר מבחינה תחבורתית.

המתחם ישלב מרכז עסקים חדשני מהגדולים שהיו בעיר, בהיקף כולל של כ-100,000 אלף מ"ר לאחר הגדלת הזכויות–בשלבי תכנון. לפרויקט ליווי בנקאי מבנק מזרחי טפחות. היקף הפרויקט לאחר תוספת הזכויות יעמוד על כ-1.4 מיליארד שקל. על התכנון אמון משרד "רמי וימר אדריכלים". תיאום תיכנון ופיקוח על בניית המגדל יעשה ע"י המהנדסים גיא שם טוב ומשרד אפרתי מדפיס.
לדברי איציק תשובה, יו"ר ובעלים קבוצת איציק תשובה, "אנו שמחים ומודים על החלטת הוועדה המקומית לאישור תוספת הבנייה בפרויקט, ובטוחים כי התועלת ממנו תגבר – הן לעיריית נתניה והן לחברות ותאגידים המחפשות משרדים ברמת A קלאס מחוץ לתל אביב העמוסה. מדובר בפרויקט מדהים שזכה להבעת אמון מובהקת של המערכת הפיננסית בישראל, שהכירה באיכות הפרויקט כמו גם ביכולותיה ובעוצמתה של החברה. מדובר באחד ממתחמי העסקים הגדולים והמרשימים שהיו בנתניה, והוא זוכה לביקושים גבוהים מצד המגזר העסקי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבעיה שרק בונים בלי תשתיות לכבישים עומס בלתי רגיל (ל"ת)
    שמעון 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור