נדל"ן ותשתיות

קרן הנדל"ן מכריזה: זו ההשקעה שנאמדת בכ-450 מיליון דולר

קרן ALTO , חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם ענקית הנדל"ן הלוגיסטי IDV, מחברות הייזום המובילות ללוגיסטיקה במדינה. יניב מלמוד ומודי כידון, מייסדי קרן ALTO: "שיתוף הפעולה ישרת אותנו במטרתנו לאתר עסקאות הזדמנותיות במחירים אטרקטיביים"

מערכת ice | 
בכירי החברות (צילום ALTO RE)
קרן הנדל"ן ALTO, שבבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם ענקית הלוגיסטיקה האמריקאית IDV, מחברות הייזום הגדולות ללוגיסטיקה במדינת טקסס ובעיר יוסטון בפרט. 
לצורך אירוע  החתימה על שיתוף הפעולה, הגיעו מלמוד וכידון לטקסס ושם באירוע חגיגי נחתם ההסכם בין שתי החברות. קרן אלטו המתמחה בהשקעה ובייזום נכסים לוגיסטיים ובמרכזי קניות פתוחים בארה"ב הוקמה לפני 14 שנים ובמהלך שנות פעילותה, גייסה כ-420 מיליון דולר ב-4 קרנות שונות.

אלטו השקיעה ב-76 נכסים בשווי כולל של 1.5 מיליארד דולר ובשטח של כ-14 מיליון רגל רבוע (SF). הקרן ביצעה עד כה 42 אקזיטים ומציגה NET IRR של 17% למשקיעיה.  IDV  הקימה בשנים האחרונות למעלה מ-60 מרכזי לוגיסטיקה, בשטח כולל של למעלה מ-3 מיליון מ"ר ובשווי של מעל 2 מיליארד דולר.
מבין 15 המרכזים הלוגיסטיים שאלטו מקדמת בימים אלה בטקסס, בשלב זה לקרן 5 מיזמי ייזום משותפים במדינה עם IDV, ששטחם הכולל עומד על כ-180 אלף מ"ר בעלות של למעלה 160 מיליון דולר.
יניב מלמוד ומודי כידון, מייסדי קרן ALTO, בירכו על שיתוף הפעולה החדש: " אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם חברת IDV המקומית ישרת אותנו במטרתנו לאתר עסקאות הזדמנותיות במחירים אטרקטיביים".
עוד הוסיפו השניים: "אנו רוכשים אמון רב בשוק הנדל"ן של טקסס וזאת מתוך הניסיון רב השנים בשווקים שונים בארצות הברית ורואים בטקסס מדינה בצמיחה משמעותית, המושכת אוכלוסייה רבה ואיכותית, וחוקים המיטיבים עם בעלי העסקים ותורמים רבות לכלכלה המקומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה