נדל"ן ותשתיות

ביתו של המוזיקאי האהוב מוצע למכירה ב-9.7 מיליון דולר

ביתו של צ'רלי ווטס המתופף המנוח של הרולינג סטונס מוצע למכירה בסכום שיא של 9.7 מיליון דולר. הנכס כולל 8 חדרי שינה, בריכה, סאונה אגמים ועוד. ווטס התגורר בבית בין השנים 1976-1983 עם אשתו ובתו
מערכת ice | 
מתופף הרולינג סטונס, צ'רלי ווטס הלך לעולמו (צילום טוויטר הרולינג סטונס)
בית כפר באנגליה, שהיה בבעלותו של מתופף הרולינג סטונס המנוח צ'רלי ווטס, מוצע כעת למכירה ב-9.7 מיליון דולר. ווטס, שנפטר מסרטן לפני שנתיים בגיל 84, התגורר בבית בין השנים 1976-1983 עם אשתו ובתו.
לפי הדיווחים של האתר רוב ריפורט, ווטס רכש את האחוזה מהסופר והתסריטאי הבריטי דרק מרלו ולאחר מכן הפך את בית האורחים לאולפן מוזיקה, שככל הנראה שימש את להקתו בזמן הקלטות וחזרות.
בינתיים, המבנה הפך חזרה לבית אורחים עם 2 חדרי שינה. ווטס התגורר במקום עם אשתו שירלי ובתם סרפינה ובשנות ה-80 הם עברו משם לבית גדול אף יותר מהמאה ה-16 בעיירה דולטון.
הבית, שנקרא "פוסקומב האוס", נבנה ב-1866. הוא בגודל 1,500 מ"ר ושוכן על שטח של 210.5 דונם מיוערים. המבנה הראשי כולל שמונה חדרי שינה, כמו כן יש מתחם בריכות מקורה, חממה מקורית ואורוות שהומרו לבריכת שחייה, סאונה וחדר אדים.
הנכס אמנם משופץ, אך הבעלים שמרו על חלק מהמאפיינים המקוריים שלו, ביניהן פינות האח המגולפות מאבן, התקרות המקומרות והחלונות הגותיים. קומת הכניסה כוללת סלון רחב וחדר אוכל, זאת בנוסף למטבח מעוצב ומרבית חדרי השינה. בקומה השנייה נמצאים עוד שלושה חדרי שינה. בקצה המגדל נמצא חדר עישון המגיע עם מרפסת פרטית. הבית כולל גן חנייה מקורה לעד 20 כלי רכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה