נדל"ן ותשתיות

"הנוסעים מתבקשים לרדת": בלגן ביום הפתיחה של הרכבת הקלה

מפגינים מוחים מול הקו האדום: "ככה נראית הרכבת הקלה, מכשיר לכפייה דתית על ציבור ליברלי ענק המשרת בצבא ומשלם מיסים. נתייצב המוני בני ישראל בשישי הקרוב להתחיל במאבק על שחרור הרכבת הקלה מכפייה דתית קיצונית ומסוכנת". עומס נרשם בקרונות ביום הפתיחה החינמי
מערכת ice |  4
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
החששות של המשטרה התממשו. תורי ענק נרשמו היום (שישי) בנסיעת הבכורה של הרכבת הקלה בין בת ים לפתח תקווה: עשרות אלפי ישראלים הגיעו ליהנות מהנסיעה המיוחדת בחינם רק ליום ההרצה ואכן לא מפתיע שמשעות הבוקר המאוחרות נצפו עומסים גדולים בקרונות.
מירי רגב שהגיעה שוב לרכבת הקלה סיפרה ל-N12 על ההפגנות בנוגע לאי הפעלתה בשבת: "מדינת ישראל זו מדינה יהודית, שומרים על הסטטוס קוו. אני לא מבינה על מה הם מפגינים. תעשו הפגנה על מה שצריך לעשות הפגנה, תפרגנו. כשאתה בא ומפגין על כל דבר גם הציבור כבר לא מאמין".  בזמן שהתראיינה - ברקע מספר מפגינים מחו נגדה.רגב ל-N12: "נסיעה בשבת? זו מדינה יהודית"

אז איך נראה בוקר היסטורי? שתי הרכבות הראשונות יצאו לדרך בשעה 05:40, מתחנת קריית אריה בפתח תקווה ומתחנת הקוממיות שבבת-ים. בדרך ישנן עשר תחנות תת-קרקעיות. ההערכה היא שברכבת ינסעו כ-234 אלף נוסעים מדי יום ותדירות של 6 דקות בלבד בין רכבת לרכבת. מלבד היום החינמי, מיום ראשון מחיר הנסיעה למקטע אחד יעלה 5.5 שקלים. נסיעות בינעירוניות יעלו 12 שקלים.
יש לציין כי בכל שעות הבוקר תערך מחאה לאורך הקו: "הנוסעים מתבקשים לעלות בתחנות ההלכה פינת איראן, ככה נראית הרכבת הקלה, מכשיר לכפייה דתית על ציבור ליברלי ענק המשרת בצבא ומשלם מיסים. נתייצב המוני בני ישראל בשישי הקרוב להתחיל במאבק על שחרור הרכבת הקלה מכפייה דתית קיצונית ומסוכנת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    היא באמת לא מבינה על מה מפגינים?
    אורן 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צרת התחבורה...
    סגור
  • 3.
    ותקיא אתכם הארץ , ארץ ישראל מעזיבה לא עוזבים אותה! (ל"ת)
    ירון 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מצפה ממשטרת ישראל לפעול על פי החוק ולעצור את האנרכיסטים (ל"ת)
    ניר 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    באו לקלל על יום שאין ויצאו מברכים על ששת ימי היש
    תודה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תודה לממשלת נתניהו שהריצה פרויקט שאף ממשלה לא העזה להרים.
    סגור