נדל"ן ותשתיות

עיר חדשה בישראל, קניון חדש בדרך ואיפה הפסיקו לבנות?

יישוב חדש בגליל ועיר לחרדים בלבד בדרום יוקמו בקרוב, באיזור עיר כמעט ולא מתחילים לבנות? קניוני עופר ויוחננוף מגיעים ליבנה, וגם: היישוב שנשרף משתקם
מערכת ice |  5
קניית קרקע חקלאית (צילום יובל סגל, מתוך אתר פיקיויקי)
לקראת שינויים בשכירות בישראל: האם בקרוב תשלמו הרבה יותר? אושר בקריאה ראשונה: יבוטלו הפטור מחובת דיווח שנתית ליחיד בעל הכנסה מדמי שכירות הפטורה ממס וכן ההצמדה למדד של תקרת הפטור על הכנסה מהשכרת דירה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

עיר חדשה בישראל: היכן עומדים לגור 80,000 תושבים? יוזמה משותפת של שר השיכון והבינוי, רשות מקרקעי ישראל ומטה התכנון הלאומי להקמת עיר חרדית חדשה בשם 'תילה' בנגב. העיר החדשה המיועדת למגזר החרדי תוקם בשטחה של המועצה האזורית 'בני שמעון' בצפון הנגב על שטח של כ-4000 דונם ומיועדת לאכלס כ-80,000 תושבים וכ-15,000 יח"ד חדשות יוקמו בה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
חדרה מתרחבת: 1,000 דירות חדשות בהשקעת 1.23 מיליארד שקל בדרך: פרויקט פינוי בינוי ענק בדרך לחדרה: 1,000 דירות בכ-5 מגדלי מגורים של 40 קומות יוקמו, במקום 183 יח״ד בבנייניי רכבת שייהרסו בקרוב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שנים לאחר השריפה שחירבה את היישוב: החלה הבנייה מחדש: ב-2019 פקד שריפה גדולה את הישוב הדתי מבוא מודיעים שחירבה 40 מתוך 50 הבתים. כעת החלה קבוצת תצפית לשווק את פרויקט המגורים היזמי היחיד ביישוב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הממשלה אישרה הקמת יישוב חדש בגליל: השם נחשף: הממשלה אישרה היום את הקמת היישוב החדש בגליל התחתון. שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "אני מברך את רה"מ וחבריי השרים על אישור ההחלטה שתביא להגדלת ההיצע ולהוזלת מחירי הדיור, לצד חיזוק ההתיישבות היהודית בגליל". לידיעה המלאה לחצו כאן.
הנדל"ן בישראל מתקרר: זו העיר שמפסיקים לבנות בה: למ"ס: צניחה בקצב התחלות הבנייה בפתח תקווה ברבעון הראשון של השנה. בעיר החלו להיבנות ברבעון 233 דירות חדשות (קצב שנתי מוערך של 932 דירות), לעומת 2087 דירות שהחלו להיבנות בה בשנת 2022 כולה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קניוני עופר פותחים קניון 19 בישראל: באיזו עיר ייפתח? קניוני עופר ויוחננוף מגיעים ליבנה: הונחה אבן פינה למרכז המסחרי המשותף למליסרון (70%) ויוחננוף (30%) בשכונת נאות שמיר ביבנה בשטח של כ-24,000 מ"ר. הפרויקט צפוי לכלול סניף חדש של רשת יוחננוף בשטח של כ-5,000 מ"ר, כ-11,000 מ"ר של שטחי מסחר וכן משרדים בשטח של כ-7,000 מ"ר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה השתנה
    ירדן 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאט לאט ובטוח .חותרים מתחתינו החרדים.גם את טבריה שלפני שני עשורים נראתה יפהפייה לעומת היום.מאכלסים אותה בהמוניהם(מותר להם) עליבות ועזובה בכל רחוב.למה דת וניקיון וסדר לא הולכים יחד.ראו בני ברק כנ"ל.אפשר למנות אין.ספור מקומות.עכשיו הבעיה שהם מטילים כל מיני אסורים על התושבים.בהדר גנים שכונה דתית אבל למה מחלקים אוטובוס לשניים.קדימה כמובן גברים ומאחור נשים.אני למשל לא דופקת חשבון.אבל מה עם שאר הנוסעות.מה קרה לחלק מן העם הזה?
    סגור
  • 3.
    צפון הנגב?
    אוה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לתת להם אדמה יקרה יחסית בצפון הנגב ולא לשכן אותם בעוטף עזה...שיתרמו בנוכחות שלהם גם לבטחון הגבולות.
    סגור
  • 2.
    לחרדים בלבד...ואיפה המקביל תהיה עיר לחילוניים בלבד???
    רונן אילת 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקראו לזה אנטישמיות...אתם מבינים מה קורא כשש"ס במשרד הפנים ??תחשבו כמה מיליארדים עולה לבנות עיר...כמובן שכל פיתוח עתידי לתובת הגתיים בלבד ...זה לא דת זה גזל !!!?
    סגור
  • כל אחד יכול לקנות שם דירה!
    החרדי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באו נהיה חכמים ולא צודקים כל השנים האחרונות לא בנו לחרדים דירות ולכן הם הגיעו לגור בערים מעורבות וקפיצו את המחירים. שם האם זה שווה??
    סגור
  • 1.
    פוטנציאל לעליות במחירי הדירות קריית חיים מערבית שדרות
    בן 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גל ביקושים לרכישות בקריית חיים מערבית
    סגור