נדל"ן ותשתיות

טדי שגיא קיבל אור ירוק: פרויקט היוקרה במיאמי אושר לבנייה

בתמורה לתרומה של כמיליון דולר לפיתוח העיר, טדי שגיא והשותפות קיבלו אישור להרוס  מלון ישן על קו החוף במיאמי ולהקים במקומו פרויקט יוקרה
איתן לויטס |  1
טדי שגיא (צילום יחצ, shutterstock)
איש העסקים טדי שגיא, עם קבוצת הנדל"ן Related, וכן חברת BH Group קיבלו אור ירוק להקים מחדש מלון ישן שיושב על קו החוף של צפון מיאמי.
העירייה המקומית אישרה ביום שלישי את התוכנית עבור הפרויקט Icon Residences, מלון דירות של 10 קומות עם 53 יחידות דיור. המלון החדש יוקם על מקומו של ה-White House Inn, מלון בן שתי קומות על קו הים שהוקם בשנת 1969 והשתרע על שטח של דונם. בסוף שנת 2021 שילמו שלושת השותפות 11 מיליון דולר עבור הנכס, כך עולה מהרישומים.
הפרויקט Icon Residences יכלול יחידות בגודל של בין 750 ל-1,200 מ"ר, כך עולה מהתוכנית. כתנאי לאישור הפרויקט, השותפות הסכימו לתרום כמעט מיליון דולר לעיר עבור הקמת פארקים, שיפור כוח אדם ושיפוץ גשר בקיסטון פוינט, שכונת מגורים על קו החוף.

שגיא, המיליארדר הישראלי ששווה כ-5.5 מיליארד דולר, חבר בסוף 2021 ל-Related ול-BH Group גם בפרויקט יוקרתי במיאמי ביץ' בהשקעה של 700 מיליון דולר. שגיא ושותפיו רכשו את המגרש האחרון הזמין לבנייה בפישר איילנד, אי מלאכותי שנחשב לאזור העשיר ביותר בארה"ב. שותפה נוספת בפרויקט ההוא היא Wanxiang America RE Group משיקגו.
ארבעת השותפים שילמו 122.6 מיליון דולר עבור האתר המשתרע על פני 6.5 דונם ב-6 פישר איילנד. במיזם המשותף יוקם פרויקט יוקרה של 50 יחידות דיור, שהמחיר המתוכנן שלהן יעמוד על כ-30 מיליון דולר, ויותר מ-60 מיליון דולר עבור פנטהאוזים.
קבוצת Related ממיאמ שייכת למיליארדר ג'ורג' פרז, ו-BH Group מ-Aventura, היא בראשות ליאת ואייזק טולדנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה רע בישראל
    קרן העושר דניס ישראל 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ומתמיד עולה שמו של טדי בהשקעות רבות ומגוונות אציין שגם חכמות ומתאימות לעידן הבא אך אני תמיד שואל למה לא בישראל? הרי את הכנפיים שלך קיבלת אחרי דחיפה מישראל אולי הגיע הזמן להחזיר? בדמות מתחם טדי ? של בניימים ירוקים מתחדשים אם אנרגיה סולרית אולי בדמות הבניין הגבוה בעולם ?.. נגיד יעלה 600₪ מיליון יש מספיק אופציות ממונפות והנפקותלהחזיר את ההשקעה . אני ישקיע זה בטוח איתי עוד רבים
    סגור