נדל"ן ותשתיות

חנן מור מביא לשדה דב את מנכ"ל מבנה המודח

יזם הנדל"ן חנן מור שעובד על פרויקט ענק בשדה דב גייס את דודו זבידה שעזב בסערה את קבוצת מבנה. בשלב זה זבידה יתמקד בעיקר בגיוס משקיעים לפרויקט
מערכת ice | 
דודו זבידה (צילום איתן ריקליס, פלאש 90/ גילי יערי)
קצת יותר מחודש לאחר שעזב סופית את חברת מבנה, אותה הוביל במשך שמונה שנים, דודו זבידה יצטרף לחברת הנדל"ן more של יזם הנדל"ן חנן מור, ובשלב ראשון ילווה אותה בפרויקט השאפתני בשדה דב. כך ע"פ דיווח הבוקר ב'כלכליסט'.
נזכיר כי חנן מור זכה באוגוסט 2021 במכרז לבניה בשטח שעליו ישב שדה דב, והצליח גם להעמיד את המימון לרכישת הקרקע - 1.5 מיליארד שקל. 
פרויקט שדה דב הוא פרויקט הדגל של הקבוצה וכולל שטח של כ- 7,575 מ"ר המיועד להקמת 458 יח"ד, שטחי מסחר בהיקף של כ- 1,500 מ"ר ובית מלון של כ-80 חדרים. הדיווח מגיע על רקע השלמת מכרז מוסדי לגיוס הון במניות, במסגרתו התקבלו הצעות בהיקף של כ-129 מיליון שקלים לפי מחיר של 51.1 שקלים למניה. החברה בחרה להיענות לבקשות לגיוס של כ-108 מיליון שקלים והמכרז הציבורי הושלם כמה ימים לאחר מכן.

במסגרת הדוחות לתשעת החודשים הראשונים ולרבעון השלישי של 2021 הטובים בתולדות הקבוצה מאז הקמתה, החברה דיווחה על הכנסות של 316.2 מיליון שקל, רווח תפעולי של 139 מיליון שקל ורווח נקי של 87.1 מיליון שקל. תוצאות הרבעון מתוות את מגמת הצמיחה החזקה בשנים הקרובות – החברה צופה מהפרויקטים הקיימים הכנסות של כ-6 מיליארד שקל ורווח גולמי, שטרם הוכר, בסך 1.27 מיליארד שקל.
נזכיר כי העימות בין זבידה לדוד פורר בעל השליטה בקבוצת מבנה פרץ לאחר שזבידה דרש (על פי הפרסומים השונים) חבילת שכר גבוהה מאוד שמגיעה עד כדי 120 מיליון שקל ל-4 שנים. פורר זעם על דרישות השכר הללו, ומאחר שלא ניתן היה לגשר על הפערים בין הסכומים שפורר היה מוכן שמבנה תשלם לדרישות של זבידה הוא זומן לשימוע ולאחר מכן הגיע להסכם פיטורין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה