השוק

אשקלון ממשיכה להתחדש: למעלה מ-1,000 דירות חדשות בהשקעת 1.2 מיליארד שקל

קבוצת גבאי נבחרה לקדם פרויקט התחדשות עירונית נרחב וראשון מסוגו בעיר אשקלון, במסגרתו תקים 1,050 דירות חדשות, במקום 116 דירות קיימות, בבניינים ישנים בשכונת גבעת עציון בעיר, בני 2-4 קומות, שיהרסו. בנוסף, ייהרסו מרכז מסחרי, בית קולנוע אסתר ותחנת דלק
מערכת ice | 
הפרויקט באשקלון (צילום הדמיה EVOLVE)
קבוצת גבאי נבחרה על ידי בעלי הדירות במתחם אהוד התחיה באשקלון לקדם פרויקט התחדשות עירונית נרחב וראשון מסוגו בעיר: הקבוצה תקים סך של 1,050 יחידות דיור, וכן כ-7,000 מ"ר שטחי מסחר וציבור. הפרויקט יוקם בשכונת גבעת ציון באשקלון, על פני 116 דירות קיימות, בבניינים ישנים בני 2-4 קומות שיהרסו. בנוסף, יהרסו מרכז מסחרי, בית קולנוע אסתר המיתולוגי ותחנת דלק. המתחמם מתפרש על שטח כולל של כ-60 דונם, ולו התב"ע שאושרה לפני שנה בלבד על ידי הוותמ"ל במסלול רשויות אותו יזמה עיריית אשקלון והמנהלת להתחדשות עירונית.
על פי התוכנית של קבוצת גבאי, שנבחרה על ידי הדיירים במסגרת מכרז יזמים שהתקיים השבוע, תשלב הבנייה החדשה בניינים בגובה של 6-30 קומות, לרבות חניונים תת קרקעיים. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית מקצה שטח של 1.5 דונם לטובת כיכר עירונית וכ-3 דונם עבור מבני ציבור, ביניהם גני ילדים ומעון יום. 20 דונם יוקצו עבור שטחים פתוחים, לרבות פארקים. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בלמעלה מ-1.2 מיליארד שקל, וצפי ההכנסות ממכירת הדירות מוערך בלמעלה מ-1.5 מיליארד שקל. 
מכרז היזמים התקיים בליווי המינהלת להתחדשות עירונית של עיריית אשקלון ומנהל הפרויקט מטעם חברת "א.ר.צ ניהול פרויקטים" ובו התחרו 12 חברות הבניה הגדולות במשק. את הדיירים ייצג משרד עורכי הדין רייסמן דויטש ושות' ואדריכל הפרויקט שנבחר ע"י החברה הוא גיל שנהב.
הראל פרץ, מנהל חטיבת התחדשות עירונית בקבוצת גבאי: "שמחנו לקבל את הודעת בעלי הדירות על הבחירה בנו לביצוע הפרויקט ונתחיל לפעול מיד לקידום מהיר של הפרויקט ולביצועו.  החברה בונה כיום מאות יחידות דיור בעיר אשקלון ומאמינה בעתידה וכן רוצה להעמיק את הפעילות בה".
"לחברה ניסיון רב בהקמת פרויקטי התחדשות עירונית בכל הארץ. התוכנית תביא לשיפור משמעותי של השכונה והתשתיות בה, בזכות בנייה חדשה ואיכותית, מוקדי מסחר ופנאי חדשים ושטחים ירוקים רבים. אנו מודים לבעלי הדירות ששמו בנו את מבטחם ובחרו בנו לקדם את הפרויקט ונפעל במלוא המרץ תוך השקעת כל המשאבים הדרושים להביא למימוש הפרויקט ולבנות להם את ביתם החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה