נדל"ן ותשתיות

קבוצת תדהר חתמה עם קבוצת מלונות היוקרה "Six Senses"

פרויקט היוקרה "רוטשילד 10" מוקם בימים אלה. קבוצת תדהר והיזם זיו אבירם חתמו עם קבוצת מלונות היוקרה "Six Senses" על הסכם שבמסגרתו ינהלו את המלון היוקרתי
מערכת ice | 
הדמיה תדהר רוטשילד 10 (צילום סטודיו 84)
קבוצת תדהר והיזם זיו אבירם חתמו עם קבוצת מלונות היוקרה "Six Senses" על הסכם במסגרתו הקבוצה תנהל את המלון בפרויקט היוקרה "רוטשילד 10". הפרויקט מוקם בימים אלו בליבה של תל אביב כחלק ממתחם היסטורי הכולל חמישה מבנים היסטוריים לשימור ונבנו ב-1909 כחלק מ-66 הבתים הראשונים של "אחוזת בית" – לימים תל אביב. הפרויקט משלב מלונאות, מגורים ומסחר וסך ההשקעה בו עומדת על כמיליארד שקל.
גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר, מסר: "מתחם רוטשילד 10, המוקם בימים אלה הינו אחד מפרויקטי הדגל של קבוצת תדהר, אותו אנו יוזמים ומקדמים משנת 2009. הפרויקט משלב חמישה בניינים היסטוריים מימיה הראשונים של העיר, עם בנייה חדשה ומקיימת וקדמה טכנולוגית. אנו נרגשים מחתימת ההסכם עם קבוצת מלונות היוקרה "Six Senses", אשר ערכיה תואמים את החזון והתפיסה שלנו בתדהר. הקבוצה מייצגת ומקדמת גישות מתקדמות של שירות, קיימות ובריאות, לצד סטנדרט בלתי מתפשרת של איכות ומצוינות".

ניל ג'ייקובס, מנכ"ל "Six Senses", אמר: "תל אביב היא אחת הערים השוקקות ביותר בעולם היום כדי להבין אותה, חייבים לחוות את מרכז החדשנות שבה וסצנת האומנות והיצירה שבה, את תרבות הקפה שלה ועבורי הגאונות של השפים הישראליים. ההזדמנות לא רק להיות חלק מהעיר הזו אלא גם להניח את אבן הפינה שלנו לצד אבן היסוד שלה היא מרגשת ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה