תיירות

מדינת עולם שלישי? אלו מלונות היוקרה המומלצים ביותר בהודו

עבור הישראלים הודו נחשבת למוקד תיירותי לתרמילאים, אך מסתבר שלא רק. במדינה הענקית ניתן למצוא אינספור מלונות יוקרה ומוקדי תיירות שונים. הנה חמישה מהטובים שבהם
מערכת ice | 
טאג' מהאל, אגרה, הודו (צילום freepik)
הודו נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם ועוד יותר מכך בישראל. לרוב הטיול בהודו הוא שם נרדף לתרמילאים והוסטלים מרוחקים. אך גם יש צדדים שייתכן והתייר הישראלי אינו מכיר במדינת הענק – מלונות היוקרה האדירים של הודו.
אז אם אתם מתכננים להגיע להודו בקרוב, הנה לכם דירוג חמשת מלונות היוקרה הטובים ביותר במדינה לפי מומחי אתר "סטיפינדס" האמריקאי.
במקום הראשון - The Oberoi Udaivilas באודייפור. מלון אוברוי אודיבילאס שוכן על גדות אגם פיצ'ולה ומשתרע על פני 30 דונם. המלון הוא מבנה יפהפה של כיפות המהווה השתקפות של העיר המלכותית אודייפור. במלון עיצובים מורכבים, חדרים מלכותיים, חווית אוכל משובחת בחוץ של המלון, בריכות שחייה ענקיות ומטבח מכל העולם. הוא שוכן בין צמחייה ומוקף בהרים מכל עבר.
 

במקום השני - ארמון Umaid Bhawan בג'ודפור. מה שמייחד את המלון, זה הנוף המדהים של מבצר מהרנגאר והדיונות מסביב. החדרים והסוויטות המפוארים מציגים סגנון אדריכלי ארט דקו מדהים. בבר, ​​גביעי חיות בר שנאספו על ידי המלכים מוצגים במערך מרשים. ברשימת המלונות הטובים ביותר בהודו, הארמון הזה ראוי למקום שאין עליו עוררין", כותב The Asia Collective.
 

ארמון הטאג' במומבאי במקום השלישי. מבקר התיירות האמריקאי קורלי טאלס שיתף בחוויותיו מהמלון: "המלון שוכן באחד המיקומים המובילים של מומבאי. הארכיטקטורה המפוארת, הסימטריה של הבניין הזה תמיד משאירים אותי המום. טאג' פאלאס שוכן באותו אזור כמו Gateway Of India והוא אחד מיעדי התיירות במומבאי.
רביעי סיים ארמון לילה באודייפור. "ישנם 80 חדרים המשקיפים על אגם פיצ'ולה או על ארמון העיר. מעוטר בשטיחים הודים משובחים, הוא מציע חווית לינה מושלמת עם הזדמנויות מדהימות למטיילים. בזמן השהות בארמון Leela, המבקרים יכולים לחקור את האטרקציות החובה לראות בעיר ולחפור במטבחים מפורסמים של רג'סטאני", כותב Holiday Travel.co.
 

במקום החמישי נמצא ארמון טאג' פאלקנומה בהיידראבאד ב-Culture Trip מציינים, "אחד המקומות המפוארים ביותר לשהות בהם בהודו, ארמון טאג' פאלקנומה מדגים פאר מהמאה ה-19. משנת 1894, זה היה בעבר מקום מגוריו של ניזאם מהיידראבאד, שהיה האיש העשיר בעולם באותה תקופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה