נדל"ן ותשתיות

הפנייה החריגה לשר השיכון: "עצור את הריסת הדיור הציבורי"

יו"ר איגוד העובדות הסוציאליות ענבל חרמוני שלחה מכתב לשר הבינוי והשיכון וקראה לו לעצור באופן מיידי את הריסת הדיור הציבורי

מערכת ice | 
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
יו"ר איגוד העובדות הסוציאליות ענבל חרמוני פנתה לשר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף וביקשה ממנו להציל את הדיור הציבורי בישראל ולעצור באופן מיידי את הפינויים. יחד עם זאת חרומני דורשת לתקן את הקריטריונים לזכאות לדיור ציבורי ולהרחיב את ההשקעה בבניית דירות ציבוריות חדשות.
"מתוך הידע המקצועי שלנו וניסיוננו המצטבר כעובדות ועובדים סוציאליים, אנו קוראים לך לפעול באופן מיידי להצלת הדיור הציבורי בישראל, וזאת לא רק כדי להבטיח קורת גג לאנשים החיים בעוני אלא גם כדי לצמצם מצוקות ובעיות חברתיות אחרות" כתבה חרמוני במכתב ששלחה לשר והוסיפה "ללא תחושת ביטחון בקיומו של דיור בטוח ויציב, משפחות ופרטים עלולים להתמודד עם מצוקות בכלל תחומי החיים".
לדברי חרמוני: "שורה של מחקרים, בישראל ובעולם, מצאו קשר ישיר בין חוסר יציבות במגורים ומעברי דירה תכופים ובין מצוקות שונות בחיים: הישגים נמוכים של ילדים בלימודים והשכלה נמוכה יותר, בעיות התנהגות בקרב ילדים, פגיעה ארוכת טווח בתחושת הסיפוק והרווחה האישית, השפעה לרעה על הבריאות ועל מעורבות חברתית".
בנוסף לכך במכתבה ציינה חרמוני את הסקר שערך לאחרונה איגוד העו"סים בקרב עובדות ועובדים סוציאליים מכל רחבי הארץ אשר מטפלים בבקשות לדיור ציבורי 90% מהעו"סים השיבו שבעת המגורים בדירת הדיור הציבורי חל שיפור במצבה של המשפחה, כ-65% השיבו שחל שיפור במצוקה הרגשית והנפשית, 33% השיבו שחל שיפור בקשיים הקשורים בתעסוקה, כ-30% השיבו שחל שיפור בתפקוד ההורי או ביחסים בין ההורים והילדים ו-28% השיבו שיש צמצום באלימות, בשימוש בסמים ואלכוהול ובביצוע עבירות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה