נדל"ן ותשתיות

תג המחיר לווילה ששכר סטטיק נחשף: כמה תצטרכו לשלם?

לאחר שהסתגר בווילת הפאר בקיסריה, נודע כי המחיר שהיא עלתה לו לחודש של מגורים הוא 62,750 שקל. ייתכן שהמחיר אף מתקרב כעת ל-70 אלף שקל
מערכת ice |  4
סטטיק (צילום פייסבוק)
לאחר שנפרד סופית משותפו המוזיקלי בשנים האחרונות בן אל תבורי, הראפר סטטיק השיק רשמית את הקריירה החדשה שלו בלא פחות מתוכנית ריאליטי חדשה בכיכובו. בפורמט המתוכנן בנסגרתו נכנס לווילה מפוארת בקיסריה למשך חודש, שם תועד במצלמות במשך חודש במהלך עבודתו על חומרים חדשים בקריירת הסולו החדשה שלו.
כעת, לאחר שכבו המצלמות וסטטיק יצא מהווילה המפוארת, ל-mako מוזיקה נודע כי מעתה מי שירצה לשכור את הווילה הראוותנית שמצוידת בשבע סוויטות, חדר קולנוע, סנוקר, מיטת עיסויים ובריכה, יצטרך להיפרד מלא פחות מסכום של כ-62,750 שקל.
 
מדובר במחיר חודשי וכל זאת נכון לרגע שבו סטטיק נכנס לווילה לטובת צילומי הפרויקט, כך שייתכן שיחסי הציבור עשו את שלהם והמחיר אף מתקרב ל-70 אלף שקל, דהיינו 840 אלף שקל לשנה. כאמור, סטטיק וחבריו פירקו את הווילה בסוף נובמבר, אחרי חודש של שהיה במקום. החבורה שכוללת את ג'ורדי, רון ביטון, איתי שמעוני, צמד המפיקים טריאנגל, ודיג'יי דור גל. 
נזכיר כי סטטיק וג'ורדי כבר מריצים פרויקט חדש ללא בן אל, וזה הקמפיין החדש שלהם לקבוצת התקשורת פרטנר. מה אומר סטטיק במסגרת הקמפיין החדש והמסקרן? "יאללה לך הביתה ג'ורדי, שלום וְתודה. יש לי פרטנר, יש לי נטפליקס, בֵּיניהם יש לי אותך, שחרר יא ג'ורדליש, אני רוצה לִראות סדרה". כמובן שעל תפקידו, מקבל סטטיק שכר המוערך במיליוני שקלים עד כה וגם ג'ורדי עתיד לקחת שכר נאה מאוד הביתה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חולה נפש
    הלל 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הגענו?
    סגור
  • 3.
    בנפרד לא יעבוד להם (ל"ת)
    ישראלית 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אשפה
    ירו 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלומניק
    סגור
  • 1.
    לא חבל
    מיכל 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה הסכום הזה לא חבל אפשר להשכיר גם בהרבה פחות לא צריך שופוני..
    סגור