נדל"ן ותשתיות

שופרסל פותחת סניף חדש: זו העיר אליה הרשת מגיעה

רשת שופרסל תפתח סניף חדש במרכז המסחרי "אביסרור סנטר" בבאר יעקב, וגם: אלו המסעדות שיפתחו חנות במרכז המסחרי
מערכת Ice |  1
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
חברת אביסרור משה ובניו מדווחת על שוכרים חדשים במרכז המסחרי "אביסרור סנטר" בבאר יעקב. רשת שופרסל חתמה לאחרונה על הסכם שכירות באביסרור סנטר בבאר יעקב, ותפתח סניף בשטח של כ-830 מ"ר לתקופה של 10 שנים.
גם רשת הפיצריות "פיצה שמש" תצטרף למרכז, וגם מסעדת "סביחה". בימים אלה מתנהל מו"מ מתקדם עם רשת מובילה למוצרי חשמל. במקום מתוכננים להיפתח עוד בתי קפה, מסעדות, מרפאות ובתי עסק נותני שירותים לרווחת תושבי השכונה. שטחי המסחר ייבנו במסגרת פרויקט מעורב השימושים "אביסרור בבאר יעקב" בשכונת האקליפטוס החדשה בבאר יעקב, על שטח מחנה צריפין המפונה בסמוך לראשון לציון. מדובר על 3,500 מ"ר של מסחר בקומת הקרקע, ועוד  שטחי משרדים שייבנו מעל קומת המסחר, ומעליהן ייבנו קומות מגורים.
 
מחברת אביסרור משה ובניו נמסר כי "המרכז המסחרי 'אביסרור סנטר' בבאר יעקב ממשיך להוסיף עוגנים חזקים ואנו שמחים לצרף את רשת שופרסל ובתי עסק אחרים. שטחי המסחר והתעסוקה בפרויקט יתנו מענה לכל השירותים הנדרשים לחיי היומיום של תושבי השכונה והכל מתחת לבית, ללא צורך להניע את הרכב. הפרויקט יהווה גם מוקד תעסוקה חדש לאזור כולו, שייצר אלפי מקומות עבודה חדשים במרחק קצר ממרכז הארץ".
הפרויקט כולל 9 בניינים בני 17-19 קומות לצד בנייני בוטיק בני 6-7 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות 4-6 חדרים עם מרפסות גדולות, דירות גן ופנטהאוזים. כן ייבנו בבניינים לובי ראשי מעוצב עם חלל כפול, מועדון דיירים, חדר עגלות ואופנים, וחניון תת קרקעי. מהחברה נמסר כי נותרו למכירה בפרויקט דירות אחרונות בנות 4 ו-5 חדרים לשוק החופשי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש כבר סניף שלהם בבאר יעקב בקניון (ל"ת)
    באר יעקב 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור