נדל"ן ותשתיות

מארק וולברג מוכר את האחוזה במחיר פסיכי

הכוכב ההוליוודי, מארק וולברג, העמיד לאחרונה את האחוזה המדהימה שלו בבוורלי הילס שבקליפורניה למכירה, ואחרי שלא נמצאו קונים, הוא הוריד את דרישת המחיר ב-8 מיליון דולר כשכעת הוא דורש עבורה 79.5 מיליון דולר. אז מזה כולל?
מערכת ice |  1
האחוזה של מארק וולברג (צילום Westside Estate Agency, ויקיפדיה, vecteezy)
הכוכב ההוליוודי, מארק וולברג, העמיד לאחרונה את האחוזה המדהימה שלו בבוורלי הילס שבקליפורניה למכירה, ואחרי שלא נמצאו קונים, הוא הוריד את דרישת המחיר ב-8 מיליון דולר כשכעת הוא דורש עבורה 79.5 מיליון דולר.
האחוזה המדהימה, שנרשמה לראשונה בחודש אפריל האחרון תמורת 87.5 מיליון דולר, שוכנת על שטח אדיר של 6.2 דונם. לאחר שהאחוזה כבר ירדה ממכירה, היא נרשמה מחדש ביום שלישי במחיר החדש שלה.
מרק וולברג בן ה-51, ואשתו, ריאה דורהאם, בת ה-44, רכשו את הנכס ב-2009, השנה שבה נישאו, תמורת כ-8.25 מיליון דולר ומאז הם מתגוררים שם יחד עם ארבעת ילדיהם. האחוזה כוללת 12 חדרי שינה ולא פחות מ-20 חדרי רחצה, כולל מבואה בגובה כפול עם גרם מדרגות אימפריאליות מברזל יצוק, חדרי מגורים וחדרי אוכל, מטבח עם שני איים באמצע, פינת אוכל מושלמת לארוחות בוקר וחדר משפחה ענקי.
בנוסף, יש ספרייה, קולנוע ביתי, בר, מרתף יינות וחדר טעימות וסוויטה ענקית בחדר השינה. חשבתם שכאן זה נגמר? לא אם תשאלו את וולברג, שחובב מאוד ספורט, ולשם כך באחוזה יש מגרש טניס, חדר כושר מפואר, מגרש גולף, מגרש כדורסל, מגלשת מים ענקית שנשפכת לבריכה מקצועית וסקייטפארק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אגוזים למי שלא צריך שיניים
    דודי 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההוא למעלה נותן אגוזים למי שלא צריך שיניים
    סגור