נדל"ן ותשתיות

השפעות משבר הדיור: מארק וולברג מוריד את האחוזה שלו מהשוק

השחקן החליט להמתין עם מכירת הנכס שלו, אותו העמיד למכירה לפני פחות מחצי שנה בסכום עתק, בעקבות שיעורי המשכנתאות הגבוהים באופן היסטורי
מערכת ice | 
האחוזה של מארק וולברג (צילום Westside Estate Agency, ויקיפדיה, vecteezy)
מארק וולברג הוציא את אחוזתו בבוורלי הילס מהשוק לאחר שהבין שזה אולי לא הזמן הטוב ביותר למכור. השחקן רכש את חלקת האדמה ב-2009 תמורת 8.25 מיליון דולר, כך עולה מהרישומים. לאחר מכן, הוא בילה שנים בבניית וילה חלומית בסגנון ים תיכוני עם אשתו ריאה דורהאם, אשר הושלמה רק ב-2014.
מקורות אומרים שבשל עליית שיעורי המשכנתא, וולברג הבין שזו לא התקופה למכור והחליט להישאר בבית עוד קצת. שיעורי הריבית הגיעו לשיא של כל הזמנים כחלק מהמציאות הכלכלית של היום, כאשר משכנתא בריבית קבועה ל-30 שנה עומדת כעת על 7.7%. כזכור, השחקן העמיד למכירה את הבית העצום ששטחו יותר מדונם באפריל תמורת סכום עתק של 87.5 מיליון דולר. באותה תקופה, הריבית עמדה על 5.3% - עדיין גבוהה למדי בהתחשב בשנים קודמות.
הבית מורכב מ-15 חדרי שינה ו-16 חדרי רחצה, עמוס במתקני נוחות הכוללים חדר כושר עם קירות זכוכית, מרתף יינות עם חדר טעימות, אולם קולנוע עם מקומות ישיבה ל-15 אורחים פלוס, מספר ברים ומדשאות רחבות ידיים. כמו כן, הבית מוקף בעצים בוגרים רבים, פארק סקייטים חיצוני, מטבח חיצוני, מסלולי גולף, בריכה בסגנון מערה עם מפלים וגנים רשמיים. בשנת 2017, וולברג התקין כיסוי חדש למרפסת. בשנת 2014 ניתנו היתרים למעלית הידרואלקטרית חדשה. הוא גם בנה בר טניס, ביתן בריכה ובית הארחה עם מוסך צמוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה