נדל"ן ותשתיות

פרטנר ו-HOT mobile מציגות: אתר סלולרי חדש בדרום

האתר הסלולרי שיתמוך בדור 4, יספק מענה לתושבי המושבים בני נצרים ונווה והישוב שלומית. מדובר בשיפור דרמטי של הקליטה הסלולרית, מוצר בסיסי הנדרש לקיום אורח חיים רציף. האתר החדש יאפשר שיפור באיכות השיחות ובמהירות הגלישה
מערכת ice | 
אתר סלולרי חדש בדרום (צילום יחצ)
PHI, חברת תשתיות הסלולר המשותפת לחברת פרטנר ו-HOT mobile, חנכה היום אתר סלולרי חדש במושב בני נצרים, במעמד שר התקשורת יועז הנדל וראש מועצת אשכול גדי ירקוני, למען שיפור איכות הקליטה באזור. באירוע נכחו סמנכ"ל הנדסה בפרטנר יגאל גלעדי ומנהל חטיבת הנדסה ב- HOT mobile און צור.
האתר הסלולרי שיתמוך בדור 4 יספק מענה לתושבי המושבים בני נצרים ונווה והישוב שלומית, שרובם מזוהים עם האוכלוסייה הדתית. מדובר בשיפור דרמטי של הקליטה הסלולרית, מוצר בסיסי הנדרש לקיום אורח חיים רציף. האתר החדש יאפשר שיפור באיכות השיחות ובמהירות הגלישה. לפרטנר ו-HOT mobile הפריסה הסלולרית הרחבה ביותר בישראל כיום בדור 4 ובדור 5, כאשר החברות פורסות בכל רחבי הארץ עם דגש בפריפריה.
שר התקשורת יועז הנדל אמר: "היום הגעתי לכאן דווקא, כחלק ממהפכה נוספת שאנחנו מובילים. מהפכת הכיסוי והקליטה. במהלך הקדנציה שלי, חייבתי את חברות התקשורת להגדיל את טווח הכיסוי שהן עומדות בו מ-75 אחוז ל-95 אחוז. כיסוי סלולרי הוא היום לא רק תנאי חיים בסיסי אלא סמל לנורמליות. התורן שאנו חונכים היום הוא תורן הכרחי לחיים נורמליים. יותר מדי זמן חיו תושבי האזור בלי היכולת הבסיסים לנהל שיחת טלפון, לשיחת חולין, או חלילה לשיחת חירום. את זה באנו לשנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה