נדל"ן ותשתיות

מתרחבת: נופר אנרגיה חותמת על הסכם מימון ענק באיטליה

חברת נופר אנרגיה מודיעה על חתימת הסכם מימון בהיקף של 150 מיליון יורו עם חברת פרויקטים סולאריים באיטליה, למען קידום הפעילות שלה במדינה
מערכת ice | 
חברת אנרגיה ישראלית (צילום shutterstock)
חברת "נופר אנרגיה" מודיעה היום (שלישי) כי חמתה על הסכם מימון משמעותי עם חברת Sunprime הפועלת באיטליה, במטרה לקדם את פרויקט Greenfield בתחום ה-C&I, דבר אשר מקדם את היקף פעילותה של החברה באיטליה עד כה. ההסכם המדובר עומד על היקף  של כ-150 מיליון יורו.
חברת Sunprime מחזיקה בעת זו בצבור פרויקטים סולאריים עם הספק של 361 מגה-ואט ומובילה בשוק האיטלקי. לאחר תחילת שיתוף הפעולה עם נופר אנרגיה, בששת השנים האחרונות זכתה החברה במכרזים של מנהל החשמל האיטלקי בהספק של 192 מגה-ואט בתעריפים מובטחים גבוהים. כיום החברה נמצאת בתנופת הקמות ועל כן הסכם המימון יקדם את השלמת עבודות ההקמה והמשך הפיתוח. 
"נופר אנרגיה" פועלת בימים אלו בשותפות עם קרן נוי באמצעות החברה האיטלקית והסכם המימון יהווה אבן דרך משמעותית עבור פעילות שתי החברות באיטליה. קבלת המימון תבוצע במספר פעימות ויחס ההון העצמי לחוב של אחת לא יעלה על 20:80. תוקף מסגרת המימון הוא עד דצמבר 2024. הריבית מבוססת Euribor לתקופות ריבית ההלוואה וזאת בתוספת של מרווח בין 3.5%-2.5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה