נדל"ן ותשתיות

אחוזת הפאר של אלק בולדווין נמכרת: כמה הוא דורש עבורה?

אחרי קצת יותר מ-25 שנה, השחקן ההוליוודי שנמצא בתסבוכת בשל הירי החי על הסט, החליט למקור את אחוזת היוקרה שלו. מה כולל הנכס עבורו הוא דורש 29 מיליון דולר?
מערכת ice | 
האחוזה בקליפורניה (צילום Zillow)
השחקן ובעל הבית הוותיק בהמפטון, אלק בולדווין, הניף שלט "למכירה" מול אחוזתו בעיירת החוף האמידה בניו יורק. המתחם ששטחו 10 דונם יצא לשוק מוקדם יותר השבוע תמורת 29 מיליון דולר.
בולדווין, בן ה-64, קרא למקום בית מאז 1996, אז רכש את הנכס תמורת 1.75 מיליון דולר, כך עולה מרישומי הרישום. הרישום מגיע על רקע צרות משפטיות פוטנציאליות עבור השחקן בעקבות הירי הקטלני בשוגג בשנה שעברה של צלמת הקולנוע הלינה האצ'ינס על הסט של הסרט "חלודה" בניו מקסיקו. במאי הסרט, ג'ואל סוזה, נפצע אף הוא באירוע, שעדיין נמצא בחקירה.
במרכז האחוזה שלו נמצא בית חווה מודרני בשטח של יותר מ-10,000 רגל מרובע ש"נאצר כדי למקסם את המרחב הפנימי/חיצוני ולנצל אור טבעי לאורך כל השנה", לפי הרישום. הבית כולל ארבעה חדרי שינה, מטבח מאובזר, בית קולנוע, חדר טעימות יין וספרייה מצופה עץ. בנוסף יש מרפסות מקורות ושתי מרפסות המשקיפות על שמורת הטבע שמסביב.

ליליד לונג איילנד, יחד עם אשתו, הילריה, יש תוכניות הרחבה עבור הבית - שאותן הם חולקים עם ששת ילדיהם הקטנים. תוכניות מאושרות מכסות 1,200 רגל מרובע נוספים עם חדר עבודה בקומה שנייה, חדר שינה צמוד ומרפסת מקורה, נכתב ברשימה.
בחוץ, לביתן מותאם אישית עם אח מאבן גוויל, מצטרפים בריכת גוניטים וספא, כמו גם גינת ירק מגודרת. הנכס הוא "הבילוי החלומי של חובבי טבע ורוכבי סוסים", לפי הרישום, ו"מציע הזדמנות ייחודית לטפח את השמורה או לבנות אורוות פרטיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה