משפט

אלק בולדווין יואשם ברצח? התפתחות דרמטית בחקירת הירי בסט

התקדמות דרמטית בחקירת פרשת השחקן אלק בולדווין והאקדח - למרות טענותיו של השחקן, החקירה הוכיחה כי אכן הוא לחץ על הדק האקדח
מערכת ice | 
אלק בולדווין (צילום יח"צ)
בחודש אוקטובר עולם הקולנוע זועזע כשבמהלך צילומי סרט, ירה בטעות השחקן אלק בולדווין ("רוק 30") בצלמת הסרט האלינה האצ'ינס, באקדח אמיתי שלא ברור איך הגיע לסט, וגרם למותה.
במהלך החקירה, בולדווין התעקש שוב שוב שהוא לא לחץ על ההדק בזמן הצילומים וש"ההדק לא נלחץ". אבל חקירת הFBI של המקרה הגיעה למסקנה ואישר שבולדווין ירה בנשק על הסט של הסרט "חלודה" שהרג את צלמת הקולנוע. דיווח שעורר סערה. 

על פי דו"ח פורנזי של ה-FBI שהגיע לידי חדשות ABC, האקדח ששלח את הכדור הקטלני בירי ב-21 באוקטובר על הסט של ניו מקסיקו "לא ניתן היה לגרום לירי ללא לחיצה על ההדק". בולדווין, הכוכב והמפיק של סרט המערבון בו התרחשה הטרגדיה, טען שהוא האמין שהוא טיפל ב"אקדח קר" (כלומר אקדח שהוא אביזר צילומים פיקטיבי) ללא תחמושת חיה, שמהאקדח נפלט כדור שהרג את האצי'ינס.
 
"ההדק חייב להילחץ," אמר מומחה לנשקים בעל ניסיון בהפקות הוליוודיות. "חשוב באמת להכפיש את כל מי שטוען שאקדחים יורים בעצמם. אם זו הופכת להגנה משפטית מקובלת, יש אחריות בכל הנוגע לירי באנשים. לא יכול להיות שסוג כזה של 'רובים יורים בעצמם'. הם לא."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה