נדל"ן ותשתיות

שריפה פרצה בקניון הגדול בפתח תקווה: המבלים פונו מהמקום

שריפה פרצה בקניון הגדול בפתח תקווה, באחת המסעדות בקומת המזון שבקניון מקבוצת עזריאלי. צוותי כיבוי האש שהוזעקו למקום פעלו לכיבוי מוקד השריפות ולפינוי האנשים מהקומה
מערכת ice | 
כבאית (צילום shutterstock)
שריפה פרצה הערב (ראשון) בקניון הגדול בפתח תקווה, באחת המסעדות בקומת המזון שבקניון מקבוצת עזריאלי. צוותי כיבוי האש שהוזעקו למקום פעלו לכיבוי מוקד השריפות ולפינוי האנשים מהקומה. אגב, לשטח הקניון עצמו העשן לא הגיע.
על פי דיווח של מפקד משמרות הכיבוי בשטח, השריפה פרצה בתעלת פיר ארובה של מסעדה הממוקמת בקומה מינוס שלוש של הקניון. על אף שהעשן נראה רק מחוץ לשטח הקניון ולא נמצא בתוכו הוחלט לפנות את הקומה.
מבחוץ ניתן לראות בבירור את העשן יוצא כלפי חוץ, אך בכיבוי והצלה החליטו לפנות את הקונים מקומת המסעדות הקניון. השריפה כאמור פרצה בקומת האוכל של הקניון. מדובר בקומה השלישית, שם פרצה באחת מהמסעדות שריפה כאשר עשן ואש רבים עלו מהארובה של אותה מסעדה.
מקניון עופר פתח תקווה נמסר: "הערב פרצה דליקה נקודתית בגריל של אחת המסעדות במתחם המזון המהיר. העשן יצא מחוץ לקניון לאוויר הפתוח דרך המנדף, המיועד למקרים מסוג זה ולא נכנס עשן לקניון. צוותי הביטחון והבטיחות של הקניון פעלו על פי הנהלים ובשיתוף שירותי הכבאות כיבו את הדליקה הנקודתית. כאמצעי זהירות נוסף, שירותי הכבאות ביצעו פעולה של הזרמת מים דרך המנדף ולצורך כך פונו אנשים מהאזור. לא נגרם נזק לקניון או פגיעה למבקרים. הקניון שב לפעילות סדירה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה