נדל"ן ותשתיות

"אחוזת הסקס" של ג'פרי אפשטיין לא נמכרת, זה המחיר

"אחוזת הסקס" של ג'פרי אפשטיין עומדת ריקה.  סוכנות הנדל"ן מורידה את מחיר האחוזה בהנחה היסטרית על מנת למצוא קונה
מערכת ice | 
ג'פרי אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
הנכסים שהיו בבעלות ג'פרי אפשטיין לא מוצאים יורש. האי שזכה לכינויי "אי הפדופילים" עומד ריק כבר מספר חודשים ועכשיו מסתבר שגם החווה של אפשטיין בסנטה פה, בניו מקסיקו, שבה התרחשו, על פי ההאשמות, כמה מהתעללויות המיניות המפלצתיות ביותר שלו, מתקשה להשיג קונה והמחיר יורד ויורד בניסיון למצוא רוכש.
החווה המשתרעת על פני 7,500 דונם, מכונה "חוות זורו". המתחם מורכב מבית ראשי בן שלוש קומות, ארבעה חדרי שינה, בית מגורים סמוך לשומר ומבנים רבים אחרים. יש לו גם בית מגורים נוסף הממוקם בנפרד ופרטי וארבעה בתי מגורים נוספים ב-Ranch Central, הממוקם ליד אזור הכניסה לחווה. בינתיים, האכסניה ובקתת העץ ממוקמים גם במיקום הפרטי שלהם בחווה.

האחוזה של ג'פרי אפשטיין (Sotheby's International Realty – Santa Fe)
לפי הדיווחים, לאפשטיין היו תוכניות להפוך את החווה ל"בית חרושת לייצור תינוקות" שבו הוא יזריע קורבנות. במהלך השנים יצאו מספר נשים והאשימו את המשקיע הניו יורקי המנוח בהתעללות מינית חמורה. למרות שהוא מעולם לא הואשם בפשע בניו מקסיקו, המתחם צויר כחלק בלתי נפרד ממבצע הסחר במין שלו. ממוקם בסטנלי, דרומית לסנטה פה,
ביום שישי, קיבלה הורדת מחיר של 6 מיליון. בתחילה יצאה לשוק ביולי האחרון תמורת 27.5 מיליון דולר כעת האחוזה נמכרת עבור 21.5 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה