נדל"ן ותשתיות

מועדון המיליון מתרחב לעסקי הנדל"ן: "אפשרי לקנות דירה בישראל"

רן סיבוני, המנטור והמייסד של חברת "מועדון המיליון", מרחיב את פעילותו ומקים חברה להשקעות נדל"ן: "אנחנו מוכיחים לבעלי עסקים שאפשר גם אחרת - אפשר להצליח ולהיות ריווחי גם אצלנו במדינה". 
מערכת ice | 
דירות במרכז העיר ירושלים (צילום דוידי ורדי, מתוך אתר פיקיויקי)
רן סיבוני, המנטור והמייסד של חברת "מועדון המיליון", מרחיב את פעילותו ומקים חברה להשקעות נדל"ן. רן משמש כבר שנים כאחד המנטורים המובילים בארץ לפיתוח ויעוץ עסקי, בעברו היה איש שב"כ, כמעט 10 שנים במערכת בתפקידי פיקוד והדרכה בארץ ובחו"ל, חובב אתגרים קיצוניים ובוגר תחרויות ספורט מהקשוחות בעולם כמו איש הברזל, כמו כן גם מאמן מנטלי לספורטאים תחרותיים. 
חברת "מועדון המיליון" שבבעלתו מתמחה במתן ייעוץ ל 4 חטיבות שונות -
1. B2B 
2. עריכת דין 
3. fitness
4.אדריכלות ונדל"ן
עם מעל ל-1,000 לקוחות בשנים האחרונות ואחוזי הצלחה שמשנים את המציאות של בעלי העסקים הקטנים והבינונים במדינת ישראל, נראה שחברת מועדון המיליון מציבה מטרות נחשקות ומשיגה אותם פעם אחר פעם.
רן סיבוני אמר: "מזה תקופה ארוכה שאנחנו במועדון המיליון נוגעים ומשפעים רבות על מאות ואלפי בעלי עסקים. אנחנו מוכיחים להם שאפשר אחרת - אפשר להצליח ולהיות ריווחי גם אצלנו במדינה. בנינו סיסטם שמוביל להצלחות רבות, וכל לקוח שלנו עובר חוויה עסקית מיוחדת שאנחנו תופרים לו אישית על ידי מנטורים מקצועיים".
  
סיבוני הוסיף: "בחרנו לקחת את הידע שלנו בניהול וייעול תהליכים ולהיכנס לשוק הנדל"ן, ובפרט להשקעות נדל"ן למגורים לטווח ארוך. גם בתחום הזה הדעה הרווחת היא, שרכישת דירה למגורים או להשקעה זה דבר שכמעט בלתי אפשרי, ומתאים למעמד הגבוה במדינה בלבד. זה לא נכון. עם הליווי המתאים, הכרות עם השטח, ניסיון בכל אחת מנקודות הציון בדרך לרכישה ומציאת הנכס הנכון להון העצמי איתו אתם מגיעים - זה אפשרי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה