נדל"ן ותשתיות

בעשרות מיליונים: השותף של קניה ווסט מוכר את הבית

ג'ון לג'נד, מי שהתחיל את דרכו המוזיקלית בשיתופי פעולה עם קניה ווסט והגיע בעצמו לשווי מכובד, החליט למכור את אחד מהנכסים שמחזיק יחד עם בת זוגו, וזה הסכום שמתכננים לקבל עליו
מערכת ice | 
דולרים (צילום freepik)
הצמד ג'ון לג'נד, שמוכר משיתופי הפעולה שלו עם קניה ווסט,  ובת זוגו הדוגמנית והמנחה כריסי טייגן מוכרים את אחד מנכסי הנדל"ן שלהם. או שניים, תלוי איך מסתכלים על העסקה.
מדובר בביתם שבניו יורק. הנכס, ממוקם בשכונת נוליטה במנהטן, ברחוב ברום 374. מדובר בבניין המכונה בית המרכבה של ברוסטר שמורכב משני פנטהאוזים צמודים.
את שני חלקי הבית תכננו בני הזוג במקור לאחד, אך מעולם לא עשו זאת. לג'נד וטייגן רכשו את אחת מהיחידות ב-2018 תמורת קצת יותר מ-9 מיליון דולר, ואת השנייה ב-2020 תמורת 7.7 מיליון דולר. בסך הכל אפשר להגיד שלא היה פה רווח על הנכס, והם אף רשמו הפסד של 300 אלך דולר במכירה.
 

יחד, היחידות מתפרשות על כל הקומה השישית של הבניין, וחלק מהקומה החמישית. ליחידות חוץ מהמרחב הפנימי יש גם שטח חיצוני ענק, כולל מרפסת גג מעוצבת עם מערכת השקיה משלו וגריל גז.
הבית נבנה בשנת 1856, ומהווה ציון דרך בהיסטוריה של העיר. מהמאה ה-19 היה במקור מפעל לחברת כרכרות סוסים יוקרתיות בשם Brewster and Co. שלקוחותיה כללו משפחות בולטות בעיר ניו יורק כמו ה-Vanderbilts, Astors ו-Fricks.
לאחר שריפה בשנות ה-50 ועשרות שנים של הזנחה שהחלה בשנות ה-70, הבניין נפל לפי הדיווח. בשנת 2005, יוצר הסרטים שהפך למפתח רוס מורגן קנה את הבניין ששטחו 26,000 רגל מרובע תמורת 9 מיליון דולר והחל בהסבה של בית משותף, כך לפי הדיווח.
לפי האתר CELEBRITY NET WORTH, בני הזוג שווים יחד מאות מיליוני דולרים, כשלג'נד מוערך בכ-100 מיליון דולרים, ואילו טייגן מוערכת בכ-75 מיליון דולרים. השניים מחזיקים בעוד שני נכסי נדל"ן בקליפורניה, גם הם לא מנקרי עיניים במיוחד. נכס אחד בשווי של 14.1 מיליון דולר בו הם מתגוררים בביצת בוורלי הילס, ונכס נוסף בשווי של כ-5 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה