נדל"ן ותשתיות

ירוחם מתרחבת: כמה דירות חדשות ייבנו בצהלה?

רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון מפרסמים מכרז "הרשמה והגרלה" עבור 99 יח"ד בירוחם, מתי ייסגר המכרז ומה התנאים? התשובות בפנים?
כפיר אדר | 
דיור (צילום פלאש 90/ גיל יערי)
רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ומשב"ש פרסמה היום (שני) מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה ל99 מגרשים לבניית 99 יח"ד בשכונת הצהלה, ירוחם המכרז הוא חלק מתוכנית 63/101/03/26 שמטרתה הקמת שכונת מגורים חדשה שתשתרע על פני כ-140 דונם ושוכנת בכניסה לירוחם מדרום לרחוב בורנשטיין.
היא צפויה לכלול 168 יחידות דיור חדשות בבנייה צמודת קרקע על מגרשים בגודל מינימלי של 450 מ"ר. יחודה של השכונה הוא במיקומה הצמוד לפארק אגם ירוחם מדרום ובכך שאחד מערוצי הנחל יוצר פארק מרכזי העובר לאורך פאתי השכונה ובכך יוצר חיבור ירוק של צירי הולכי רגל ואופניים וזאת תוך מתן דגש לנושא ההצללה ולצמחיה מצילה.
מכרז זה מהווה עוד שלב בהקמת שכונה בעלת איכות חיים גבוהה למשפחות וצעירים בני המקום, ולחיילים המשרתים בעיר הבה"דים הסמוך ובכל בסיסי צה"ל בדרום. כל זה לצד הנופים הייחודיים של ירוחם ובהתאמה לאקלים המקומי.
 
במכרז תינתן קדימות לנכים בהגרלת 10 מגרשים - רשאים להשתתף נכים אשר עונים לקריטריונים המפורטים בחוברת המכרז. המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 28/03/2022 בשעה 12:00 בצהריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה