נדל"ן ותשתיות

רצו לשפר דיור ולהישאר בת"א, אז קנו פנטהאוז בסכום מטורף

קבוצת רוזיו ממשיכה לממש את הפוטנציאל במתחם סומייל: מדווחת על מכירה של פנטהאוז בפרויקט בן סרוק הוותיק ב-12.5  מיליון שקל
אריאל נוי | 
פנטהאוז בן סרוק (צילום EVOLVE MEDIA)
לפני כשבועיים דיווחה קבוצת רוזיו על קבלת היתר לפרויקט ותחל בקרוב בעבודות הבינוי. הפרויקט עתיד להתאכלס בשנת 2024, ובינתיים דירת הפנטהאוז ממוקמת בקומה ה-8 של הבניין החדש המשתרעת על שטח של 150 מ"ר ושתי מרפסות בשטח כולל של 60 מ"ר, נמכרה בסכום עתק של 12.5 מיליון שקל. 
ליאור נבון, סמנכ"ל השיווק של קבוצת רוזיו ציין: "הפנטהאוז נרכש ע"י משפחה משפרת דיור תל אביבית שרוצה ליהנות מכל העולמות- חיים בלב מרכז העניינים של תל אביב: קרבה למקומות בילוי, בתי קפה ומסעדות אבל גם מהפסטורליות והאינטימיות שמעניק רחוב בן סרוק השקט. אנו חווים ביקושים גבוהים מצד משפחות ומשקיעים שמבינים את הפוטנציאל וההזדמנות שיש במתחם". 
פרויקט בן סרוק 22-24 של קבוצת רוזיו, כולל הריסת 22 דירות ישנות הקיימות היום ב-2 בניינים מחוברים משנות החמישים ובמקומן עתידים להיבנות 48 יח"ד בבניין בוטיק בן 8 קומות ובתמהיל מגוון של דירות 2-3-4-5 חדרים בשטחים שנעים בין כ- 50 מ"ר – 120 מ"ר  ודירות פנטהאוז בשטחים שנעים בין 120-170 מ"ר.
רחוב בן סרוק הינו חלק ממתחם סומייל- המתחם החם ביותר הקיים היום בתל אביב ואחת מחטיבות הקרקע המרכזיות והחשובות בצפון-מרכז העיר הממוקם בין הצירים הראשיים: אבן גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב ומשתרע על שטח של 45 דונם. 
יתרון המתחם הוא בקרבה לכיכר המדינה ולבתי קפה, מסעדות, מקומות בילוי ובתי חינוך מובילים כגון גימנסיה הרצליה. יתרון נוסף במתחם וסביבתו זה מרחק הליכה לים, ונגישות למזרח ומערב העיר באמצעות נתיבי תחבורה ציבורית משודרגים כשבעתיד יוקמו תחנות של הקו האדום, הירוק והסגול של הרכבת הקלה. מתחם סומייל הינו חלק מרובע 4 שנהנה מפיתוח עירוני מאסיבי מבחינת תשתיות, תחבורה ופנאי. בהשקעה של כ-120 מיליון שקל נחנך לפני פחות משנה מתחם ספורט עירוני ראשון בין הרחובות ארלוזורוב-רמז הכולל בין היתר בריכה חצי אולימפית, ספא, אולם כושר וחוגים מגוונים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה