נדל"ן ותשתיות

ב-2.5 מיליארד שקל: זה המגדל שתוכלו לקנות בתל-אביב

מגדל אלון 1 ברחוב יגאל אלון בתל אביב מוצע למכירה על ידי חברת הביטוח הראל שמחזיקה במחצית ממנו, ומגדל ביטוח מחזיקה במחצית השניה. מי שיקנה יזכה בדיירים מבוססים בדמות חברת פאלו אלטו, השוכרת כמעט מחצית מהבניין
מערכת ice | 
תל אביב (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
חברת הביטוח הראל מעוניינת למכור את חלקה באחד ממגדלי אלון ברחוב יגאל אלון. הראל מחזיקה ב-50% מהמגדל הצפוני (אלון 1), ובמחצית הנותרת מחזיקה מגדל ביטוח. מדובר במגדל משרדים בן 42 קומות במיקום מרכזי מאוד, צמוד לנתיבי איילון, סמוך למגדל אלקטרה ובמרחק הליכה קצר מרכבת השלום ומגדלי עזריאלי.
הדיירת העיקרית נכון לעכשיו במגדל היא חברת פאלו אלטו נטוורקס שנוסדה על ידי ניר צוק ושוכרת 19 קומות במגדל. אתר "דה מרקר" דיווח הבוקר כי לפי הערכות החברה משלמת כ–40 מיליון שקל בשנה דמי שכירות, וכי ההחלטה של הראל למכור את הנכס מבוססת על שיקולי הקצאת נכסים פנימית בתוך תיקי השקעות של העמיתים המנוהלים. במידה ויתקבל מחיר שישקף שווי של כ-2.5 מיליארד שקל, תצטרף גם מגדל ותמכור את חלקה.

צילום: פלאש 90/ גילי יערי
בעבר הועלו הערכות כי הרוכש המיועד עשוי להיות אחד מיבואני המכוניות כמו ג'ורג' חורש, אלייד או משפחת חרל"פ. אלון 1, שבנייתו הושלמה ב-2017, הוא חלק מצמד מגדלים, שחולקים שש קומות מרתף משותפות ובהן חניון ציבורי עם 1,179 מקומות חניה, כשבקומת המרתף העליונה ממוקמים מחסנים של יחידות המסחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה