נדל"ן ותשתיות

ניר צוק ישתלט על המגדל היוקרתי בתל אביב? כל הפרטים על עסקת הענק

חברת פאלו אלטו שכרה לאחרונה 6 קומות נוספות במגדל אלון 1, בנוסף ל-13 הקומות שהחברה של ניר צוק כבר משכירה, אך בניגוד לפרסומים השונים, אין לה כוונה לפחות נכון לעכשיו, לשכור את שאר הקומות במגדל הנחשק בתל אביב | כל הפרטים
מערכת ice |  1
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox, ויקיפדיה)

חברת פאלו אלטו נטוורקס שנוסדה על ידי ניר צוק ומבוססת בארצות הברית נסחרת לפי שווי של 104 מיליארד דולר ונחשבת לחברה חזקה מאד בעמק הסיליקון. לאחרונה פרסמה החברה דו"ח רבעוני מוצלח במיוחד בו הכנסות החברה עלו ב15% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת, לסכום של 2 מיליארד דולר.

כידוע, חברת פאלו אלטו שכרה עד לאחרונה 13 קומות במגדל הנחשק בתל אביב 'אלון 1'. זאת עד שהחליטה לשכור 6 קומות נוספות וסך הכל החברה משכירה 19 קומות במגדל. שתיים מהקומות החדשות כבר נפתחו, שתיים מהם ייפתחו בחודש הקרוב בתום השיפוצים ושתיים נוספות ייפתחו לקראת סוף שנת 2025.
 

בניגוד לפרסומים השונים שעלו היום, החברה של ניר צוק לא מתכננת לשכור את המגדל כולו, אשר בבעלותן של חברות הראל ומגדל ועל פי הפרסומים שווה 2.5 מיליארד שקל, נכון לרגע זה. אך אם לחברה תהיה דרישה בעתיד ובהתאם לצמיחתה, לא מן הנמנע שבעתיד זה יוכל לקרות.

מפאלו אלטו נטוורקס נמסר בתגובה לדיווחים ל-ice: "בשנה האחרונה מרכז המחקר והפיתוח שלנו בישראל ממשיך לגדול והעובדים שלנו שבו לעבוד באופן קבוע מהמשרדים, ולכן לאחר חודשים של תכנון חתמנו ​​על שטח נוסף בבניין אלון".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשמור קצת כסף (ל"ת)
    לערוץ 13 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור