דיגיטל וטק

ניר צוק יפתח את הארנק: פאלו אלטו תשלם למתחרה 151 מיליון דולר

חברת פאלו אלטו נטוורקס אותה ייסד היזם ניר צוק, הפסידה בתביעת קניין רוחני בה קבעו השופטים כי החברה תצטרך לפצות את הנפגעת ב-151.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
בית המשפט הפדרלי במדינת וירג'יניה שבארצות הברית קבע אתמול (רביעי) את פסק הדין שלו בתביעה שהוגשה נגד החברה אותה ייסד היזם ניר צוק, פאלו אלטו נטוורקס, על ידי חברת אבטחת הסייבר "סנטריפתאל" שטענה כי ספגה נזקים בעקבות גניבת פטנט שלה על ידי פאלו אלטו.
כאמור, השופטים קבעו פה אחד כי אכן בוצע שימוש בפטנט של חברת הסייבר על ידי חברת פאלו אלטו, והסכום אותו תצטרך לשלם על כך הוא 151.5 מיליון דולר. בפאלו אלטו זעמו על פסק הדין ואמרו כי החלטת השופטים היא "בניגוד לחוק ובניגוד לצבר הראיות שהוצגו במשפט". עוד אמרו בפאלו אלטו כי בכוונתן להגיש ערעור על פסק הדין.

חברת סנטריפטאל ידועה בעיקר בזכות משפט קודם שניהלה, משפט שבעקבותיו נקבע הפיצוי הגבוה ביותר על גניבת פטנטים בהיסטוריה של ארצות הברית. כזכור, בשנת 2020 תבעה החברה את הענקית סיסקו ובית המשפט קבע כי על סיסקו לשלם לסנטריפתאל 2.75 מיליארד דולר. לאחר הגשת ערעור על ידי סיסקו, השופטים קבעו כי פסק הדין מבוטל והפיצוי לחברה בוטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה