נדל"ן ותשתיות

רוצים לגור ברחוב היקר במדינה? זה המחיר ההזוי שתשלמו לקרקע

חברת שבירו לנד החלה בשיווק קרקעות במתחם חוף התכלת היוקרתי בהרצליה, מחירי הקרקעות ייחלו ב-1.8 מיליון שקל בסך הכל
מערכת ice | 
פרויקט חוף התכלת (צילום קייזר אדריכלים ומתכנני ערים)
חברת שבירו לנד בבעלות איש העסקים מאיר צ'צ'קס החלה בשיווק קרקעות במתחם חוף התכלת היוקרתי בהרצליה בקו ראשון לים. לחברה קרקעות במיקומים מרכזיים באזור ולאחרונה אף ביצעה רכישה של חטיבת קרקע בעסקה המוערכת בעשרות מליוני שקל.
שיווק הקרקעות ייחל במחיר של 1.8 מליון שקל ליחידה של 100 מטר. מחיר זה מציין את המחיר הממוצע באיזור על סמך עסקאות קודמות שנעשו ומנגד, ההערכות הן כי המחיר בשוק עוד צפוי לעלות בעקבות הודעות עיריית הרצליה והותמ"ל על הקדמת קידום התכנית מהר מהמצופה.

חוף התכלת נחשב לאחד ממתחמי הנדל"ן הלוהטים בארץ. החוף ממוקם בין מלון מנדרין בתל אביב וכביש 5 בדרום למרינה בהרצליה ולאזור התעשייה הרצליה פיתוח. לאחרונה אושרה בו תוכנית המשתרעת על פני כ-2,000 דונם, כוללת כ-14 אלף יחידות דיור ומאות אלפי מ"ר של שטחי תעסוקה. בשבירו לנד החלו למכור בשלב ראשון ללקוחות החברה ובהמשך יוצעו הקרקעות לשוק הרחב.
מאיר צ'צ'קס בעלים ומנכ"ל החברה אמר כי, "מיומה הראשונה שבירו לנד ידעה להציע ללקוחותיה שטחים באיזורים המבוקשים ביותר ובמחירים אטרקטיביים. חוף התכלת הוא פנינה נדל"נית שעומד על סף עליית מחירים גבוהה מאוד ככל שעוד ועוד פרוייקטים בו יסתיימו. אני מאמין שנמכור את כל עתודות הקרקע שלנו בתקופה הקרובה כך שלקוחותינו ייהנו מעליית המחירים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה