שיווק ופרסום

בהשקעת 2 מיליון שקל: אולם תצוגה נדיר נפתח בהרצליה פיתוח

חברת אלוג'י, בבעלות משפחת בקשי, העוסקת בפיתוח מערכות חלונות,  פתחה אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח בהשקעה של 2 מיליון שקל בעיצובו של האדריכל שלומי לוין
מערכת ice |  1
חלונות מבית אלוגי (צילום יחצ אלוגי)
חברת אלוג'י, בבעלות משפחת בקשי, העוסקת בפיתוח מערכות חלונות ופועלת בתחומה מעל לחמישה עשורים, פתחה אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח בהשקעה של 2 מיליון שקל בעיצובו של האדריכל שלומי לוין.
המותג אלוג'י יחד עם המותגים פניציה זכוכית וטכניקה הפועלת בתחום הפרזול, מהווים יחד את קבוצת גולד המתמחה בתכנון, פיתוח, ייצור  ועיבוד פרופילי אלומיניום, מערכות אלומיניום, זכוכית ומוצרים נלווים המיועדים למגוון רחב של תעשיות בשוק המקומי ובשווקים בינלאומיים.
הרעיון מאחורי הקונספט  העיצובי של אולם התצוגה שעוצב  על ידי האדריכל שלומי לוין הוא להציג כמה שיותר חלונות באופן מקורי ולמקסם את החלל הנתון. החלונות הועמדו כפרי סטנדינג בחלל האולם, מנותקים לחלוטין מן הקירות כשהם גלויים ומעוגנים לרצפה. בדרך זו הצליח שלומי לוין להעניק לאולם תחושה של endless ושל אולם תצוגה רחב מידות.
באולם התצוגה החדש  מוצגים מיטב החידושים בתחום וביניהם: LUMINIZE - מערכת הזזה מינימל, המשולבת במפתח בהתקנה סמויה של פרופיל המסגרת והמסילות. BREEZE - מערכת הצללה חדשה ובלעדית העשויה מרפפות מעוצבות שנעות על גבי מסילה חיצונית לחלון.

SKINNY - סדרת חלונות בפתיחת הזזה וציר למפתחים בינוניים בקווים ישרים ובעיצוב נקי וצר. SLIM - מערכת הזזה בפרופיל צר, המתאימה למפתחים גדולים, שמשרתת היטב את הרעיון של כמה פחות אלומיניום וכמה שיותר נוף.
HORIZON S - הגרסה החדשה וצרת הפרופיל של מערכת הרם הזז שהינה בעצם הפתרון האולטימטיבי לפתיחה קלה של ויטרינות ענק באזורים בהם מזג האוויר מאתגר כמו מקום בו רוחות חזקות, קרבה לים ובאזורים גבוהים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקר
    זאב 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בתקופת אריק שרון העבירו כסף לעזה.גם. בתקופ אולמרט העבירו כסף לעזה.גם בתקופת בנט לפיד העבירו כסף.העם היהודי האמין לפרס שאמר מיזרח תיכון חדש.מעט מאוד התנגדו .הערבים בגדו באנו עשו הצגה לקיבוצים. העוטף וכאשר נירדמנו הם שחטו אותנו.
    סגור