קריירה ולימודים

פיצוץ ברחוב היקר בישראל: מי רודף אחרי איש העסקים?

דיווח על פיצוץ ברחוב גלי תכלת בהרצליה, הרחוב היקר בישראל בו מתגוררים כמה מאנשי העסקים העשירים ביותר. מדובר בפיצוץ של מטען שעל פי החשד הועבר כמסר לאותו איש עסקים, בבית מגורים השייך לו בצורה ישירה או עקיפה. הפיצוץ גרם לנזק לרכוש שעדיין לא ברור היקפו
מערכת ice | 
איש עסקים (אילוסטרציה) (צילום צילום מסך)
במשטרת ישראל התקבל אמש (רביעי) דיווח על פיצוץ ברחוב גלי תכלת בהרצליה, הרחוב היקר בישראל בו מתגוררים כמה מאנשי העסקים העשירים ביותר. כוחות משטרה וחבלה הגיעו למקום. עפ"י החשד  הרקע לאירוע פלילי. נפתחה חקירה לבירור הנסיבות.
בסך הכל מדובר בשני אירועים פליליים חמורים בתוך פחות מ-24 שעות כנגד איש עסקים מהמובילים בישראל, ששוהה בחו"ל. על פי החשדות, אותו איש עסקים מקורב לארגון פשע גדול המצוי בסכסוך עם ארגון פשיעה אחר.

על פי הדיווח במעריב, מדובר בפיצוץ של מטען שעל פי החשד הועבר כמסר לאותו איש עסקים, בבית מגורים השייך לו בצורה ישירה או עקיפה. הפיצוץ גרם לנזק לרכוש שעדיין לא ברור היקפו.
האירוע הזה הגיע אחרי שבמשטרת ישראל התקבל בלילה שבין שלישי לרביעי דיווח על השלכת רימון רסס לעבר דלת בית בבניין מגורים ברחוב נווה יהושוע ברמת גן. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים וראיות. הרקע פלילי ונפתחה חקירה. אין נפגעים. נגרם נזק לדלתות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה