נדל"ן ותשתיות

קבוצת גבאי חוגגת: 12 מתחמי דיור של התחדשות עירונית אושרו

מעל ל- 5,000 יחידות דיור בשנה: קבוצת גבאי קיבלה אישורים להפקדה של 12 מתחמים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ
מערכת ice | 
אלי גבאי מבעלי קבוצת גבאי הדמיה: מתחם 15 (צילום יחצ)

ב- 12 החודשים האחרונים, קיבלה קבוצת גבאי אישורים להפקדה מהועדות המחוזיות עבור 12 מתחמים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ הכוללים יחד סך של 5,000 יחידות דיור. בנייתן של כ- 1,200 מתוכן, תחל כבר ב- 2025. החברה צופה כי היקף ההשקעה הכולל בפרויקטים אלו יעמוד על כמיליארד וחצי שקלים ובסך הכל מתכוונת החברה להשקיע בחמש השנים הקרובות סך של כ- 10 מיליארדי שקלים בהתחדשות עירונית. פרויקטים אלו שאושרו בשנה האחרונה בלבד, מתווספים לצבר של כ- 7,000 יחידות דיור בהתחדשות עירונית בשלבי תיכנון שונים אותם כבר מקדמת החברה.

בין הפרויקטים שאושרו בשנה האחרונה, פרויקט חוות יפת בכפר שלם בתל אביב הכולל בינוי של כ- 600 דירות חדשות שאחרי שנים של משא ומתן עם המחזיקים בקרקע, אושרה לגביו לאחרונה התכנית, במסגרתה יהרסו 80 מבנים בשטח של כ- 12 דונם. פרויקטים נוספים בתל אביב שאושרו השנה על ידי הועדה המחוזית, ממוקמים בנאות אפקה ונווה עופר. במסגרת כלל הפרויקטים בתל אביב, יוקמו 1,018 יחידות דיור.
אחד מהפרויקטים המשמעותיים שאושרו השנה להפקדה ממוקם בשכונת ויצמן ברמלה. במסגרתו יהרסו 276 דירות לטובת הקמת 1,455 יחידות דיור חדשות וכולל תכנון של שטחי ציבור, מסחר, תעסוקה ושטחים פתוחים. המתחם נמצא במרכז רמלה בסמיכות למרכז העסקים הראשי, לבית המשפט ולרחוב הרצל וגובל בצירי תנועה ראשיים - בר אילן ושדרות ויצמן, וכן בקרבת תחנות מטרו ורכבת קלה. 
אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי: "הרשויות מבינות את החשיבות של התחדשות עירונית ולכן היום, יותר מתמיד, חשוב לקבוע מדיניות סדורה ויעילה, שתגביר את הוודאות, תקדם סנכרון בין הגורמים הרלוונטיים השונים ותקצר את הזמנים למימוש הפרויקטים. הצלחנו לקבל אישורים ל- 12 פרויקטים בתוך 12 חודשים, כש- 10 חודשים מתוכם אנחנו בזמן מלחמה שהבהירה למקבלי ההחלטות כי בניינים עם ממ"דים הם אינם מותרות אלא דרך להציל חיים. ברוב המתחמים נבחרנו על ידי הדיירים עצמם ואנחנו שמחים שעבודתנו מול הרשויות נושאת פרי. נמשיך לפעול יחד עם הרשויות בכל רחבי הארץ ולדחוף להתחדשות עירונית מאסיבית. אנחנו מתכננים להשקיע בטווח זמן זה סכומים של כ- 10 מיליארד שקל בפרויקטים מסוג זה. בחמש השנים הקרובות יימסרו  מעל ל- 6,500 דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ".
.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה