נדל"ן ותשתיות

דירת יוקרה בירושלים נמכרה ב-62.7 מיליון שקל - לעולים חדשים

העסקה נסגרה בסכום של 113 עבור מ"ר. השטח עליו נמצא הפרויקט הוא אחד מהפרויקטים היקרים ביותר לבנייה בעיר הבירה. לדברי החברה המייצגת, העלייה באנטישמיות מעודדת קנייה של דירות על ידי תושבי חוץ שמעוניינים לעבור לישראל
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פנטהאוז בבניין יוקרה בירושלים נמכר במחיר שיא של 113 אלף שקל למ"ר. הפרויקט נבנה על הקרקע של וילה שרובר בשכונת טלביה וכולל 24 דירות חדשות. זהו פרויקט הנדל"ן היקר ביותר בירושלים והוא ייחודי במיוחד בנוף השכונה. בעליו החדשים של הפנטהאוז היוקרתי הם תושבי חוץ שמתכננים לעלות לישראל על מנת לגור בדירה.
על-פי דיווח אתר The Marker דירת היוקרה משתרעת על שטח של 437 מ"ר ועוד 414 מ"ר שטחי חוץ. שטחי החוץ כוללים שתי מרפסות וגג של 234 מ"ר. הפנטהאוז כולל גם בריכת שחיה פרטית המשקיפה אל עבר הנוף של ירושלים ורוב הדירות בפרויקט נמכרו מאז שנת 2021 במחירים של 90 אלף שקל למטר מרובע. למרות זאת, העסקה האחרונה שנסגרה בפרויקט עמדה על 100 שקל עבור מ"ר.
העסקה הנוכחית מהווה עלייה של 12% מהעסקה הקודמת. החברה המייצגת את הפרויקט סיפרה ל- The Marker כי מאז פרוץ המלחמה ביצעו מספר עסקאות עבור דירות יוקרה שרכשו תושבי חוץ. לדבריהם, העלייה באנטישמיות ברחבי העולם מעודדת אנשים לעלות לארץ. גורמים מומחים בתחום מעריכים שהמחיר הגבוה נקבע גם על סמך היותו של הפרויקט אחד מהמקומות היחידים בשכונה שנמצאים בבעלות פרטית ומוצעים למכירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה