רכילות עסקית

ב-12 מיליון שקל: זה הזמר שרכש מלון יוקרה בת"א

העסקה הנדל״נית בשיווי מיליונים של הזמר אלקנה מרציאנו: יחד עם שותף רכש מרציאנו את מלון בוטיק "TLV" ברחוב הירקון בתל אביב. המלון ממוקם מול חוף מציצים ובחודשים הקרובים יכנס לשיפוץ אינטנסיבי בהשקעה רחבה וצפוי להיפתח מחדש
מערכת ice | 
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עסקה הנדל״נית בשווי מיליונים של הזמר אלקנה מרציאנו: הכוכב שבימים אלו בחזרות אינטנסיביות לתפקיד ראשי במחזמר ״זה אני״ משיריו של אייל גולן, נכנס שותף בעסקה לרכישת מלון בוטיק בתל אביב שנאמדת בשווי של 12 מיליון שקל.
יחד עם שותף רכש מרציאנו את מלון בוטיק "TLV" ברחוב הירקון בתל אביב.  המלון ממוקם מול חוף מציצים ובחודשים הקרובים יכנס לשיפוץ אינטנסיבי בהשקעה רחבה וצפוי להיפתח מחדש.

מעבר לקריירה ארוכת השנים שלו בתור זמר עסוק שמופיע מידי ערב באירועים ובמות בכל רחבי הארץ, זהו המהלך העסקי המשמעותי הראשון של הזמר שנחשב למבוקש ביותר בחתונות ואירועים.
אגב גולן, רק לאחרונה פורסם כי אייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג, שהיא גם זוגתו הנוכחית, שכרו באזור הפסטורלי משק משלהם, כאשר על פי הדיווח מדובר בשטח גדול שכולל בריכת שחייה צמודה, אבל יש סיבה למהלך של דווקא לשכור משק.
מסתבר, שרק לפני כמה שנים כשעוד היו נשואים בדקו אפשרות לגור במושב המדובר ועברו ועדת קבלה, שלא קיבלה אותם ולכן לא יכולים היו לרכוש משק משלהם. עתה, על פי ליאורה גולדנברג שטרן הוא ישכור את השטח באותו המושב, במשק שבעליו מבקשים כ־28 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה