טלוויזיה

מייצגים בכבוד: יהודה לוי ויעל אלקנה בפסטיבל מונטה קרלו

אלקנה ולוי הם השחקנים הראשיים בדרמת המתח והריגול החדשה של קשת 12, "הראש", שהייתה הנציגה הישראלית בפסטיבל
מערכת ice | 
יעל אלקנה ויהודה לוי (צילום יחצ קשת 12)
יהודה לוי ויעל אלקנה צעדו על השטיח האדום אתמול (שלישי) בפסטיבל הסדרות של מונטה קרלו. אלקנה ולוי הם השחקנים הראשיים בדרמת המתח והריגול החדשה של קשת 12, "הראש", שהייתה הנציגה הישראלית בפסטיבל.
"הראש" תתחרה ב-8 סדרות מכל העולם על תואר הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר ב-Golden Nymph Awards. הסדרה תעסוק בראש השב"כ בחודש המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים – במהלכו מתגלה ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון שתוביל לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו.

בנוסף ללוי ואלקנה, גם הדס קלדרון; הבמאי אופיר לובל; היוצר דניאל אמסל; המפיק ענב שנהר; ומנהלת הדרמה של קשת - קרני זיו הגיעו לפסטיבל. 
לפני כחודשיים, לוי ואלקנה התייצבו ליום הולדת של השחקנית גל מלכה, שציינה שנת פריצה מוצלחת במיוחד בקריירה ("גוף שלישי" - שם שיחקה לצידו של לוי ו-"המפקדת") וחגגה יום הולדת 29 בבר היין אפריטיבו של השף גיל חן בתל־אביב. האורחים המפורסמים הרבים שבאו לחגוג עם גל, נהנו מאוכל משובח והופעה של אומן חושים.
עוד הגיעו לחגוג: שי קפון ושירה חדד (היוצרת והבמאי של "גוף שלישי"), אנחל בונני, ריף נאמן, הילה סעדה, כרמל בין, עומר נודלמן, אוראל צברי, עינת הולנד, ואלרי חמאתי, יובל שרף, אליאנה תדהר, דרור קונטנטו שהגיע עם בתו שילת, אורי בלופרב, שירן סנדל, ליאל אלי, מתנאל לנאי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה