נדל"ן ותשתיות

לגור בבית של אלביס פרסלי: גרייסלנד תעמוד למכירה פומבית?

האחוזה האייקונית של אגדת הרוקנרול עומדת כעת במרכזו של מאבק משפטי. נכדתו, היורשת של רבים מנכסיו, טוענת כי מי שהציע את המקום למכירה זייף מסמכים שהוגשו אל בית המשפט. השטח משמש כאחד מאתרי התיירות המבוקשים בארצות הברית ומקום עליה לרגל למעריצים
מערכת ice |  1
אחוזת גרייסלנד (צילום ויקיפדיה)
האחוזה האגדתית של אלביס פרסלי "גרייסלנד" נמצאת במרכזו של מאבק משפטי. לאחר שדווח בכלי התקשורת המקומיים של בממפיס, שם נמצאת האחוזה, כי הבית הקודם של אלביס עומד למכירה לאחר שעוקל, מנסה נכדתו של אלביס להשאיר את הנכס המסורתי בתוך המשפחה על-ידי תביעה בבית המשפט. 
ריילי קיו, נכדתו של הזמר המפורסם ושחקנית שהתפרסמה בזכות עצמה, מחזיקה ברוב נכסיו של סביה לאחר מותה של אמה בשנה שעברה. ההכרזה על עיקול האחוזה התקבלה בעקבות הלוואה לכאורה שלא שולמה. קיו טוענת כי המסמכים עליהם חתומה לכאורה אימא שלה, בהם היא הלוותה כסף כנגד הבית, הם מזויפים. לדבריה, המלווה זייף את החתימות הנדרשות על המסמך לפני שהציג אותו לבית המשפט.
בית המשפט ידון בבקשתה של קיו לעצור את המכירה הפומבית בקרוב. עד אז גורמים המקורבים אליה מספרים שהיא נמצאת במצב נפשי קשה בעקבות ההודעה. אחוזת גרייסלנד היא אחד ממקומות התיירות המבוקשים ביותר בארצות הברית. מידי שנה, על פי הדיווחים, מבקרים באחוזה כחצי מיליון מבקרים המעריצים את הזמר פורץ הדרך שגם נקבר במקום לאחר מותו. בשנה שעברה נמכרה מחרוזת שהייתה שייכת לאלביס פרסלי בסכום של חצי מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היינו שם באוגוסט האחרון מקום מדהים
    אופיר 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך יום שלם כדי לראות את כל האחוזה כולל המטוס הפרטי ואולמי התצוגה של הרכבים אבל זה שווה את זה
    סגור