נדל"ן ותשתיות

הירושה של אלביס פרסלי נחשפת: למי תעבור כעת האחוזה האייקונית?

אחוזת גרייסלנד המפוארת אותה הוריש אלביס פרסלי לבתו ליסה שהלכה לאחרונה לעולמה, תעבור לידי שלושת ילדיה. על פי הערכות, האחוזה המטורפת, שהפכה למקום לעלייה לרגל של מעריצים, מוערכת ב-500 מיליון דולר
מערכת ice | 
אחוזת גרייסלנד (צילום ויקיפדיה)
המוזיקאית ליסה מארי פרסלי, בתו של אגדת המוזיקה אלביס פסלי, הלכה לעולמה בשבוע שעבר בגיל 54 בבית חולים בלוס אנג'לס, לשם הובהלה לאחר שלקתה בדום לב בביתה, שם ניסו לבצע בה פעולות החייה שנמשכו זמן רב, עד שהרופאים נאלצו לקבוע את מותה. על פי דיווחים, פרמדיקים שנענו לקריאה נתנו לה אפינפרין והצליחו להשיב לה דופק טרם העברתה לבית החולים.
לאחר מותה, אמה פריסילה פרסלי מסרה לתקשורת בארצות הברית: "בלב כבד אני מבשרת שבתי היפה ליסה מארי עזבה אותנו. היא הייתה האישה הכי מלאת רגש, חזקה ואוהבת שהכרתי אי פעם. אנחנו מבקשים פרטיות בזמן שאנחנו מנסים להתמודד עם האובדן העמוק הזה".
כעת, נודע כי אחוזת גרייסלנד של אלביס פרסלי, אותה הוריש לבתה ליסה מארי פרסלי שהלכה לעולמה, תעבור לידיהן של שלוש בנותיה של ליסה - ריילי בן ה-13, וצמד התאומים . האחוזה בממפיס, טנסי, שהועברה לבתו של פרסלי לאחר מותו ב-1977 בגיל 42, תמיד הייתה יקרה למשפחת פרסלי בכלל ולליסה בתו של אלביס בפרט, אחרי ששם נולדה וגדלה.
היא קיבלה את הירושה שלה בנאמנות ביום הולדתה ה-25, ולמעשה הפכה לבעלים היחיד של גרייסלנד. בנוסף לנכס, ליסה מארי קיבלה 100 מיליון דולר. אבל בגלל ניהול כושל והשקעות מצערות, כמעט כל הכסף נעלם במהרה. האחוזה המפוארת שווה כעת כ-500 מיליון דולר, והיא הפכה במהלך השנים למקום עלייה לרגל וליסה הכניסה עליה לא מעט כסף רק מהביקור של המעריצים במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה